From the other side!

 
 
Det här är en otroligt bra film jag såg idag. Det är en thriller, skräck film som jag redan efteråt
typ rekomenderade till min bästa vän. Nej, jag ska berätta lite om handlingen på filmen:
 
En kvinna, Amy, kontaktar ett barnsjukhus om att få ta nattskift, vilket då hon fick direkt.
När Amy då kommer till detta sjukhus anar hon inga konstiga händerlser, tills ett barn
berättar om en viss Charlotte som bor på den avstängda avdelningen. Alla sjuksköterkor
och dem som jobbar där, tror inte på det här barnet utan tror att hon har en livlig fantasi.
Dem fick även Amy att tro på att det här barnet inte alls kan tala sanning, tills det börjar
hända en massa hemska saker, som inte alls bör hända. Nu ska dem ta sig ur knipan till
varje pris och barnet som ingen trodde på, som såg personen och visste saker hela tiden
blir favoriserad och Amy försöker rädda alla barnen till varje pris, tills hjärtat slutar slå...
 

Se den, den var himla bra! 
#1 - - Cajsa:

ska försöka...Ska berätta för mamma och pappa idag om you know what...

#2 - - efji.se - en blogg om tv-serier & film:

sv: ja de har jag :D fast det var ett tag sedan.

#3 - - Nathalie Tegelstam:

Denna måste jag ta och se, verkar himla bra :) kramkram

#4 - - Celine:

Usch haha fattar inte hur folk vågar se på skräckfilmer! Får typ ångest bara jag tänker på det!

#5 - - Natalie:

Åh den är så bra!!

#6 - - efji.se - en blogg om tv-serier & film:

sv: Ja, jag tycker fortfarande efter att ha läst hela att den var väldigt bra och fin :D

#7 - - J:

sv:
vi spelade cod och left 4 dead:)

#8 - - J:

sv:
nä bara när jag gibbar. dudå? :)

#9 - - hanna:

vi har vår första sorliga dag idag på flera flera veckor, skönt att äntligen se solen lite !! :D

#10 - - VERONICA - modeblogg:

Den kanske man borde testa! :) Verkar ju bra! Hoppas du haft en toppen tisdag, kramar på dig!