Erbjudande för mig och min kille!

 
Fick nyss ett brev i brevlådan om att få extra jobb. Då ska jag ta och vara barnvakt åt
en familj eller något och jobba. Verkar som ett roligt jobb som även jag kommer klara
av och även kommer tycka är roligt. Vet själv hur det var att ta hand om Jenny sen hon
var 2 veckor gammal och nu är hon 2,5 år. Så det gick bra och var alltid roligt. Men var
säkert därför att hon är mitt kött och blod, men jag har alltid hjälpt till med barnpassande.
Passande jobb för mig som sagt. Funderar på att nappa på det. Samla ihop pengar.
 
 
Annat som har hänt idag är även att min kära Niclas, som sökt över 40 jobb denna sommar,
har bara fått gå på två intervjuer och inte fått någon av dessa jobben. Men idag när vi var
på väg hem från lunchen, ringde ett jobb han sökt och bad han komma på intervju på
lördag! Vilket han självklart kommer att nappa på och som är ett garanterat att han kommer
att få jobbet! Jag är så glad för hans skull och verkligen hoppas på att han får jobbet nu.
 
Hoppas ni andra ungdomar har det lätt att få jobb. Om inte?
En vacker dag kommer ni att få det, med lite jobb på hälarna!
 
 
 
#1 - - Anonym:

Sv tror 3 håller på med nån service så det är väl därför det inte fungera . Kul med jobb lycka till

#2 - - J:

sommarjobbar just nu på ett äldreboende:P bara två veckor kvar

#3 - - Anonym:

Sv mm härligt att höra :)

#4 - - Caroline Kämpenberg ' :

sv: ja men precis! vi har ju "hållt på" mycket längre så känner ju honom bra iallafall. känt honom i allafall 3 år så :)

#5 - - Anonym:

Sv tack det hoppas jag också är lite ner ös inför morgondagen men det ska nog gå bra

#6 - - Anonym:

Sv det var 3 årsen

#7 - - Anonym:

Sv jag vet inte antagligen för vi bodde mångt ifrån varandra innan nu bor vi närmare varandra

#8 - - Nathalie Tegelstam:

- haha jaa verkligen, vet inte ens vem den va till. Haha :') Ha en fin kväll tjejen. kramkram

#9 - - Sandra Mattsson:

gud va kul, är glad för eran skull! ha en fin kväll

#10 - - felicia - serier/film:

åh vad kul! :D

#11 - - felicia - serier/film:

åh vad kul! :D

#12 - - linah:

kul:)

#13 - - caroline ♡:

det tycker jag du ska ta! låter skitroligt ju :D