30 November - Lördag♥

 
 
Måste bara påpeka att bara för att ett förhållande kanske går ut såhär, betyder inte att det inte finns 
gränser. Dem gränserna har jag nog nått med Kiim nu, för han har inte hört av sig på över 40h 
snart och jag mår som pesten själv! Och ja, vare sig jag har fått väldigt starka känslor för den ''mannen''
så kan jag inte rå för att neka han snart. För att den väg jag har byggt upp efter att en kille krossade
mitt hjärta, ska inte en annan få krossa den vägen en gång till. Jag tänker inte tillåta någon göra så
mot mig igen. Därför hoppas jag nu att jag har styrkan för att kunna säga emot. Hoppas ni andra som
har problem med förhållandet, förstår vilken värdighet ni har och att ni har tillräckligt med mod i er!
 
Min dag annars har väll varit bättre framemot kvällen, men annars har jag bara mått skit över Kim.
Hängde med till centrum och köpte äntligen nya skor till Jenny med mina föräldrar och Jenny.
Sen så åkte vi hem och efter lunch åkte mamma iväg så jag och Jenny låg i soffan tills hon somnade
och jag låg och pratade i telefon och kollade på one tree hill. Vid middags bordet idag så haha,
Jenny är så tokig. Hon fick både mig, pappa och mamma att skratta så vi nästan började gråta.
Eller okej, mamma grät ^^, det var as härligt! Sen senare mot kvällen, gick jag ut runt 20:40 och
umgicks med Sebastian. Han fick hänga med mig hem för första gången idag och det var jätte
trevligt att få umgås med honom. Jag behövde det verkligen efter idag, få vara med en person 
som inte kan få min aggression att framkallas, utan dras tillbaka. Han kan bara få mig att skratta.
Så det var skönt. Sen annars nu har jag bara kollat på en miljontals supernatural avsnitt och
funderar på att hoppa i sängs nu. För att klockan börjar bli mycket och har en hel dag att
försöka bli bättre imorn. Några timmars sömn hjälper mig inte, ifall inte jag får hjälp på traven.
Kram ♥
#1 - - Cajsa:

ja du jag vet inte...
önskar att jag kunde ge dig bättre svar.

#2 - - linah:

ha en bra start på månaden!

#3 - - Cajsa:

önskar verkligen att jag kunde göra mer för dig gumman. <3

#4 - - J:

har du försökt höra av dig till honom då?

sv:
helt okej!

#5 - - FlizanLizan:

sv: ok, helt okej :P

#6 - - Anonym:

ha en bra första advent :)

#7 - - J:

sv:
nämen oj, va fult. har du fått tag på honom nu då?

#8 - - J:

sv:
hur länge har ni varit tillsammans? :/

#9 - - Anonym:

sv: så lite så :)