31 maj - fredag ♥

 
Hejsan! ♥
 
Är nu hemma med min underbara pojkvän igen :D så jävla underbart! Har verkligen
längtat efter det här :D att han är hos mig och vi kan mysa och visa känslor mer än
ord :) that's nice! Men annars idag har jag varit i skolan. Hade en enda lektion, på
mattelektionen sa jag EXAKT ungefär, vad mitt hjärta ville ha sagt till Lennart. Jag 
skrek verkligen och sa åt han på skarpen, om att man inte säger att jag har problem
TRE GÅNGER framför andra, säger att jag inte pluggar, ler för att jag inte klarar mig
i matte och sådant. Jag hatar verkligen honom.. Men jag är den första som stått upp
mot honom! Hoppas att jag inte alltid behöver ställa upp och skrika på lärarna ^^,
Men ehm sen slutade jag 12.00 eller typ 11.00 , så jag åkte till pappas jobb och satt
där till 16 och kollade på hjälp jag är en fisk och how I met your mother. As nice! Sen
hämtade jag älsklingen vid arlanda runt 17.20 och sen har vi varit hemma hos mig.
Vi har köpt pizza med pappa, gottis med pappa och sedan så har vi myst som fan
och kollat på fast and furies 1. Sen nu vet jag inte mer vad som händer. Får se ! 
Pussar ♥
#1 - - J:

sv;
allt bra?.D

#2 - - FlizanLizan:

sv: idag ska jag på konsert sj? :P

#3 - - jasmine:

sv:
jorå:D
görs?

#4 - - tess:

Mys !^^

#5 - - felicia:

svar: så lite så :)
är allt bra?

#6 - - sofie :

sv: jodå toppen dag :)

planer inför kvällen?

#7 - - Inga-Linn:

Sv: Ja, prcis:)

#8 - - Josefina Isabelle - Artblog:

Åh hjälp jag är en fisk är ju så himla awesome!
Kolla gärna in på min nyuppstartade konstblogg för mer inspiration :)

#9 - - felicia:

svar: vad bra. Jag mår bara fint sj

#10 - - Anonym:

Sv: jaha vad kul :) en riktigt maraton kväll med andra ord.

Haft en bra lördag då?:)

#11 - - Matilda Johansson:

Söt du är! :)

Förlåt för sent svar, haft en bloggpaus men nu ska jag nog börja igen så titta gärna in om du vill :)

#12 - - FlizanLizan:

sv: jaha skoj :D

#13 - - FlizanLizan:

sv: allt bra med dig idag? :D

#14 - - Matilda Johansson:

Eftersom jag nylighen hittat din blogg så har jag två frågor:
Hur gammal är du?
är det din dotter?

#15 - - Inga-Linn:

Fixar med min nya dator!:) SJälv?:)

#16 - - felicia:

svar: skönt att höra söte

#17 - - Emma:

Vad söt du är :)