31 Mars- Söndag<3

 
Hello! (: <3
 
Sitter i sängen och kolllar på andra avenyn och ska snart mysa när jag är klar med detta inlägg!
Men idag så vaknade jag och Oskar upp ensam i ett hus! Hihi, första gången vi sov själva i ett
tvåvåningshus! Spännande :D jag är stolt! Men aa jag vet inte, åkte från Örebro vid 11.00 tiden
typ, lämnade av Jenny hos Felicia och sen åkte vi hem och fixade iordning oss. Sen gick vi ner
till familjen Sjögren och fick tre rätters middag! Först någon winebröds grej som förrätt, sen så
blev det lax med potatis (för mig ost&skink paj) men åt lax faktiskt! Sen fick vi panakotta och 
rulltårta och skonsk eller något till efterrätt. Gott gott! :D men ja, jag vet faktiskt det var super
gott faktiskt :D sen har jag och min underbara kille och mina kusiner suttit och spelat spel.
Mys! Men nu tror jag att min kille tycker jag är skit tråkig.. Haha pussar <3
#1 - - felicia:

svar: ja, okej :D höhö

#2 - - M I C H A E L A:

- Lugnt! :)

#3 - - Molly Bergström - UPPSALA:

Najs :D det är väl okej.. görs? :D

#4 - - Mia:

Nja det funkar men det känns lite annorlunda eftersom jag varit i förhållande sen jag precis fyllt 15, så är ju första gången på 6.5 år som jag är singel :P

#5 - - isabelle:

Bloglovinbyte ? :)

#6 - - Elionia:

fin blogg du har! :)

#7 - - Anonym:

okeeej, nej jag gör faktiskt också det! :)

#8 - - Emelie:

Sv; så lite så :)

#9 - - felicia:

svar: ja :D

#10 - - M I C H A E L A:

- Tumblr :)

#11 - - Anonym:

det är det :/

#12 - - M I C H A E L A:

- haha varför frågade du då? :p

#13 - - felicia:

svar: ja.
vad hittar du på då?

#14 - - sussi:

härligt med 3 rättersmiddag =)

#15 - - J O Y ▲:

Åh älskar Andra avenyn :D

#16 - - F E L I C I A:

haft en bra påsk? :)

#17 - - Mia:

Hur har din påsk varit? :)

#18 - - F E L I C I A:

sv: jo, har ju permission så har för det mesta bara tagit det lugnt :)

#19 - - Anonym:

jo fast nu har jag typ glömt lite av det men man kommer alltid ihåg dagen.. :/

#20 - - palleh - en galen brud:

Sjukt cool påsk design du har! åh andra avenyn! allt bra annars eller? Kram