30 Juli - Tisdag ♥

 
Hejsan ♥
 
Just nu sitter jag här med både Bullen och Liina hemma hos Liina! Vad härligt! :)
Återigen en sova över dag med Liina! Dagen igår var så mysig att jag så gärna 
ville ha flera dagar med henne. Så blir tills torsdag ungefär! :) men annars idag så
gick jag och Liina och åt på donken som frukost vid kl 13:00 ^^, gottis! Sen när vi var
påväg hem till mig så började det regna som sjutton och sen har det regnat sen klockan
halv 2 - 2. Trevligt värre! Men Bullen kom hem strax efter jag och Iaa kom hem och så
mös vi med hundarna och kollade på typ dokumentär filmer :) mysigt! Sen har vi stojat
runt och umgåtts. Nyss var vi ute och träffade både Robin och hans bror Kalle! Roligt :D
Mer idag har inte skett och jag vet inte heller vad som händer ikväll. Men ska upp tidigt
imorn så jag vet inte när man ska kliva upp. Innan 10 iallafall! :) så aa, nej jag vet inte..
Nu ska jag vara social, ha det underbart bäst! Pussar ♥
#1 - - Matilda Johansson:

Tack för frågan i frågestunden, jag har svarat på din fråga så kika gärna in! :)

#2 - - felicia "efji" Johansson:

sv: aw tack

#3 - - Linnéa:

Idag har vi haft en del regnskurar och mulet, men varmt i luften - riktigt klibbigt :S

#4 - - felicia "efji" Johansson:

allt bra?

#5 - - LYDIA:

SV: AA det får jag väll säga :)

#6 - - LYDIA:

SV: AA det får jag väll säga :)

#7 - - Linnéa:

Mmmm, gott det ser ut <3

#8 - - LIFEOFMELI.COM // Hairdressing & L.A Dreams :

sv: Nemen guud, hur tänker man då haha -.-

#9 - - J:

gott!:)

sv:
allt bra?

#10 - - Nellie:

Heter din kille Bullen?:)

#11 - - felicia:

sv: vad bra :D
ja, det är bara fint, hihi.

#12 - - Sarah:

Gott me Donken :)