31 Januari- Torsdag<3

 
 
Idag blev det hemma dag. Jag tror alla fattade det, med mitt inlägg igår ^^haha jag mådde
så dåligt ^^menmen, jag vet inte. Men jag har bara kollat på one tree hill idag. Typ. Gröt och
någon viktväktar mat blev lunch och frukost. Mums ;D och sen hjälpte jag min ingifta farbror
med att bära in en teve. Fast jag bar inte precis, jag bar bara lite lite. Men jag var där som
som sällskap! Och sen typ en och en halv timme efteråt så gick jag hem dit igen för att fira
min 11 åriga kusin Cassandra. Mysigt ;) paj till middag och marängsvisch till efterätt :) och
hon fick filmen LOL utav mig! :D men nääe, nu ska jag borsta tänderna, ta bort sminket och
sedan ska jag invänta min underbara killes samtal. Jag fick inte tag på han :/ men han ringer
upp snart! ;) annars blir det ett avsnitt av oth innan jag somnar. Pussar! ;) <3
#1 - - Anonym:

sv: låter som en bra dag :) har varit på träning <3

#2 - - Anonym:

söt bild <3

#3 - - PING LOWHNGERN:

hahah jusde! nej men vi håller på med WWII world war 2 :)

#4 - - Dragana:

Mysigt med kvällssamtal med killen! =) Väntar på att min ska höra av sig! :)

#5 - - Dragana:

Svar: Ja verkligen.. ibland känns det lite som att allt annat är viktigare än mig och jag sitter och väntar medan han har roligt och inte tänker på mig. Heh.. :/

#6 - - PING LOWHNGERN:

helt okej antar jag^^

#7 - - Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Låter inte som om du haft så dålig dag hihi:P

#8 - - Cajsa:

hehe jo men precis! men nu ska jag iväg till skolan.

#9 - - Dragana:

Åh... marängscisch är så gott! :D

#10 - - Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Ha en fin helg nu:)
kram

#11 - - M A T I L D A ♥:

Fina ni är ! :)

#12 - - Daniella:

Ja gud ja! :)
Så lite så :)

#13 - - Anonym:

sv: Tack:)

#14 - - sussi:

vilken fin bild =)

#15 - - Cajsa:

jag kan knappt fatta det, men det är äntligen helg! :D

#16 - - Anonym:

sv: varsågod <3