30 September- Söndag♥

Hejsan :) ♥
 
Snackar med Oskar. Som vanligt! :D mysigt! Men annars, jag vet inte. Efter det här hade jag tänkt gå och
sova :') mysigt! Men snart bedtime! Egentligen bör jag gå och lägga mig nu.. Bättre tidigare än sent :/ men
annars idag har jag varit hemma hos Theodor och firat honom :) han fyllde ju år i Fredags ;) så jag var där
på kalas från 16.00 till typ 18.30 eller senare. Åkte kaaaanske därifrån vid 19.00 tiden skulle jag kunna tro!
Men vänne, det har varit mysigt :D spelade pingis i 10 cm klackar xD haha! Spelade king och rundpingis!
Jag tror fan att mina kusiner fick sig ett gott skratt! :) och sen fick man se gamla bilder på mamma och
pappa och alla ^^ men nu måste jag sova! :)
 
Elin gjorde eget håll själv xD♥
Piiiiingis! ♥
#1 - - Charlotte:

Haha tack. Hon är underbar :)

Hoppas du får en bra dag!

#2 - - Anonym:

sv: ja verkligen! var dock ett tag sedan jag såg den men inlägget kom upp nu :P<3

#3 - - M A T I L D A ♥:

sv. haha jo kanske det ;D

#4 - - Frida G:

SV: jag ska snart till skolan :)
ha en bra dag!

#5 - - anna:

hoppas du får en bra vecka

#6 - - Josefine:

Allt bra?:)

#7 - - Cajsa:

jag är 22. :P

#8 - - Carolina:

Ja du hmmm jag vet inte faktiskt :S... sjukt svårt de där ett smyckes träd kanske ?men de kanske hon redan har...
En tavla med ett foto mer er / eller mer foton.

Svårt när man inte vet vad hon gillar :)

kram

#9 - - FlizanLizan:

sv: jag lyssnar på musik sj? :P

#10 - - Emma:

sv: kunde varit mycket bättre, självdå?:)

#11 - - PING LOWHNGERN:

nja hoostar fortfarande men mår betydligt mycket bättre C:

#12 - - Maja:

hej hur mår du ? :)
kram!

#13 - - william:

roligt med pingis:D

#14 - - Emma Härnqvist:

Aouch, gjorde hon hål på sig själv? :)

#15 - - Sara:

Svar: Det låter bra det! :)

#16 - - Emmy:

Oj, pingis i klackar! Klarar knappt av pingis utan klackar hahaha :D

#17 - - Anonym:

sv: det gör jag också! :D <3

#18 - - PING LOWHNGERN:

hihi jaa :DD