26 Oktober- Torsdag♥

Hellu :) ♥
 
Idag blir det tidigt inlägg pga att jag kanske kommer skriva det sista inlägget innan jag far runt tre inatt :) !
Menmen, idag har jag gått till skolan i halv dag. Sen åkte jag in till tandläkaren. Jag var där typ 2h och 30
minuter tidigare :o men hon som hade mig (Maria) ville ta mig innan. Fick typ börja undersökas runt 13.50
kanske. Var klar innan 14.10 :D sen har jag bara varit hemma! Snackat med min kille m.m :) underbart som
fan! Kommer sakna det :( men jag kommer spela in hans röst så att jag har någonting att ligga och lyssna på
när jag är i Egypten och saknar han som mest :( liksom han har ALLA mina videoinlägg han kan gå in och lyssna
på, och ja.. Det kan tyvärr inte jag göra med han! :( men aja 9 dagar, det kunde ha varit värre, dosen't it ?
Men sista dan i skolan, sista dan med mina girls :/ jobbigt läge :( men snart får vi se om jag ska kolla på revange
eller inte, när jag ska äta och sådant. När jag ska prata med älsklingen igen :$ men nu åker jag bort i 9 dagar
och kommer hem den 4 November, dan innan skolan börjar igen. Hope you guys gonna miss me ;D nääe men
jag kommer tillbaka som sagt den 4 November 2012 :D härligt härligt! Men nu ska jag lägga in det där video 
inlägget, för min älskling skull och sen får vi se om det blir något mer innan den 4 November! Pussar ♥
 
 
#1 - - Cajsa:

haft en bra dag sötnos? :)

#2 - - ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲:

Tja! Gjort idag? :)
kram

#3 - - FlizanLizan:

sv: jaha okej jag glor på tv :P

#4 - - Agnes Eriksson:

sådär... vadådå? :D

#5 - - Moa:

Ah ok, ja då förstår jag att det kan vara rätt jobbigt!
Hur träffades ni då?

#6 - - Iaa:

Du är jätte fin älskling :D Hoppas du har det bra i Egypten, kommer sakna dig massa bästavän :( <3333333333333333333333333333333333 :*

#7 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

sv; eller hur :D

#8 - - Anonym:

vad gör du ikväll? <3

#9 - - anna:

jo de är ganska bra sj då?

#10 - - Cheersisterss:

Sv: Jaha ^^ Hur är det då? :D

#11 - - frida:

nej va söt du är! :D

#12 - - ✖PING LOWHNGERN✖:

Jag kollar inte på tvn jag tror den inte släpps i sverige på ett tag men jag streamar den :)

#13 - - Elin:

kolla gärna in min blogg!

#14 - - Anonym:

Hejsan sötnos! Jag har nu utsett en vinnare till kitet ifrån Brilliantsmile!
Kika in och se om det blev du :)! Om inte så kommer en ny tävling inomkort med samma varor! & så länge kan du anmäla dig till DAGENS BLOGG hos mig :)
Vinnaren: http://saandriiiee.blogg.se/2012/october/vinnaren-av-brilliantsmile-tavlingen.html#comment
Dagens blogg: http://saandriiiee.blogg.se/2012/october/dagens-blogg.html#comment
XoXo Saandriiiee.blogg.se !

#15 - - elsa:D :

Hejsan finis!
Haft en bra start på veckan?
allt bra med dig?:)
Kramisar!

#16 - - Cajsa:

jajamänsan vettu.. ;-)

#17 - - M A T I L D A ♥:

sv. tack tack :)
KRAM

#18 - - Elin:

Samma här, allt bra?

#19 - - Elin:

Allt bra?

#20 - - Nancy - Foto, Kompisar, Vardag:

Vad kul att du ska till Egypten!

#21 - - Emma Härnqvist:

Så gulligt! Och skönt med resa.. Hur länge blir ni borta?

#22 - - FlizanLizan:

sv: allt bra idag? :D

#23 - - Linnea :

Svar: Så kul att höra!
Hur länge har du vart tsm med din pojkvän? :)

#24 - - Vian:

Fin blogg, love it. Hur många år är du? kommntera tbk på min blogg

#25 - - malva:

- Allt bra? :D

#26 - - Moa:

Aha vad kul! Har ni träffats många gånger?

#27 - - Anonym:

sv: tack!

skönt, jag ska kolla på en serie <3

#28 - - Agnes Eriksson:

haha inte jag heller.. :D

#29 - - Moa:

Ah ok, det är ju inte direkt mycket?!

#30 - - EMMAS!:

okej vad bra :D

#31 - - Anonym:

Fint :) hoppas de var okej