30 November- Fredag♥

Hejsan :) ♥
 
Idag har det inte hänt något speciellt i skolan förutom att jag fick reda på att jag fick 24/27 på mat-dryck och
vila provet.Mina kompisar och mamma tycker jag är duktig, men jag blev inte nöjd :( men efter skolan så mötte
jag upp Amanda och sen åkte vi hem till mig. Eller vi handlade och hon inne på Ica trodde faktiskt att jag var
mamma xD haha pinsamt! Menmen.. Jag vet inte vad jag ska säga. Haha inget mer hände där iallafall mer förutom
att vi gick hem och myst hemma hela tin. Mysigt som fan! Och sen så har vi spelat quizkampen och vi har
fan vunnit ! Awesome:D men aa.. Jag vet inte.. Haha jag är trött xDjag har ätit lasange idag och Amanda pytt-
i panna. Usch för min del xD och sen har vi köpt en massa godis mums! Nu ska vi kolla på film. Ha det bra
pussar ♥
 
Jag och Emil ♥
Snööö :D ♥
So true♥
I wan't to ♥
I have found mine :D ♥
 
Jaaa, nu fortsätter kvällen med att bara vara ensam hemma med Amanda :D
Pussar ♥
#1 - - KassandraPalma:

uggs, de skorna är såååå sköna !!

#2 - - Moa:

Så mysigt det såg ut! Här har bara kommit lite lite snö inatt.

Men 100 är ju ändå många! =)

#3 - - Cajsa:

jo tack det funkar.
haha jo. .P

#4 - - Cajsa:

ska du göra idag då?