Hundraåringen ♥



Jag kan nog meddela att denna jävla bok gör mig alldeles
galen! Den driver mig till vansinne.. Jag förstår fan ingenting.
Ena sekunden så handlar det om en poliskomisarie, sedan så
handlar det om hundraåringen och hans vän Julius Jonsson.
Amen, jag fattar inte asso det är typ gammel svenska och en
massa konstiga ord! Så jävla vidrigt tråkig -.-' har prov och
läxa på denna jävla bok ! -.-' suger inte livet ibland asso ?
Amen boken handlar om att hundraåringen som rymde från
äldreboendet och vid Malmköping så kom en kriminell yngling
som hade massa miljoner i en resväska som han bad den gamle
mannen att passa den medans han gick på toa. Men Allans (hundra-
åringen) buss kom så han tog med sig (av artighet) yngligens resväska.
När yngligen kom tillbaka vart han så jävla förbannad att han började
jaga Allan. Men när han hittade Allan hemma hos Allans nye vän Julius
så blir han ner slagen utav Allan med en träplanka och de vänenrna
släpar in ynligen i frysen och för att han är så jobbig så sätter de på fryen
och när natten är slut så märker det att han är sten död hahaha xD frysit
ihjäl! xD fail! Aja, men sen är de ute på rymmen och de har de kriminella
och komisarie Göran Aronsson efter sig ! :) haha vilken härlig bok va?
Jag har prov på denna :( blää ! önska mig lycka till fan xD haha !
Puss ♥

#1 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

åt nyss, sj? :)

#2 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

sv: verkligen! :)

#3 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

kött o potatis :)

#4 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

de vare ;D

#5 - - Moa:

jag läser den boken ;)



sv ; yes allt är bra här själv då?

#6 - - SNYGGASTE BLOGGERSKAN:

Svar: Vad nice :)

#7 - - Josse♥:

Svar: Ja, hehe (:

Gör du då?^^

#8 - - F R I D A ||fotoblogg||:

Här läst den dära boken! :)

#9 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

haha ;D

#10 - - amanda:

sv: tack, vemdalen ligger typ i jämtland :)

#11 - - Moa:

haha,det var jag som ville läsa den frivilligt & jag tycker den är rätt så bra :) rolig osv.



sv:vad bra :)

#12 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Nä, jag kollar inte på melodifestivalen eftersom gladiatorerna är samtidigt :D själv då?



PS. du har väl inte missat mina pågående tävlingar: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html



(Där du bland annat kan vinna en egen webshop, hårborttagningshandskar, en damtopp samt ett armband!)

#13 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Jodå, det är bra :D själv då?

#14 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: yesbox :D

#15 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Vad roligt att höra :D

#16 - - felicia - fotokobran:

sv woops :)

är det inte något du vill fixa på din design?

Är väldans designsugen nu och gör det för bara en liten länkning! :D

#17 - - feliciaa:

sv; nej dom ska bli en discokula ;) twilight vampyrerna är mycke snyggare också ;D <3

#18 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: tack!

Haft en bra dag? :)

#19 - - Anonym:

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

#20 - - ebba- en blogg om allt!:

sv; ah kag med! ;)

#21 - - Bella Davis - MODELL BLOGG:

Jo tack den har vart bra :)

hur är det meed dig då? kram :)

#22 - - Mathilde:

SV: Den har varit bra, skall duscha nu innan jag skall dö i min säng. =D

#23 - - Michelle♥:

Allt bra idag? :)

#24 - - Erika:

sv: ja jag är 96a, hur gammal är du? :)

#25 - - Misse:

Hah, kul! :)

#26 - - hanna ♡:

sv: idag blir det träning, träffa bästavän & lite annat sånt :) allt härligt med dig idag då?

#27 - - Zabina:

Aah, onsdag är ju lill-lördag ;)

#28 - - Anonym:

sv; Tack så hemskt mycket söta du :)

#29 - - hanna:

Vad har du för roliga planer i helgen :)?

Kram

#30 - - Denise 22 - mamma till Kevin 6:

Men boken är ju asgrym ju, haha!

#31 - - ⟩FITspiration ⫶ in(FIT)spireras till en hälsosam kropp:

så sjukt rolig bok! Sträckläste den när jag var utomlands!