30 Augusti- Torsdag♥

Heeej :) ♥
 
Just nu sitter jag och snackar skype med Oskar och chattar med Liina på skype. Nice :) men Liina är
väldigt seg :/ hm.. Jaja :) annars idag så fick vi sluta tidigare :D vi slutade typ vid 14.00 tiden ;) och jag trodde
jag skulle hinna hem för att gå på toa innan men hann inte xD Liina fick vänta i typ en timme på mig 
stackarn :( sorry darling! Men annars så åkte vi in till tc och jag shoppade en väska (som jag lägger upp bild
på för 249kr) på accent och en mascara och sminkbortagning för 224 kr inne på PUB. Mysigt :) sen åt jag
och Liina på Subway och pratat. Men annars har jag inte gjort mycket mer. Gått
runt i stan på kvällen med Liina och Stefan :) gick runt på H&M och typ tappade bort varandra^^ härligt! Nääe
men det har varit min dag idag :)
 
Outfit ♥
Mascaran och sminkbortagningen!♥
Väskan ♥
 
Puss ♥
#1 - - ronja:

Är det ditt barn på headern? :)

#2 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: tack :)
Allt bra? :)
Kram

#3 - - hanna ♡ :

hoppas att du får en fin dag idag! :D kram

#4 - - Charlotte:

LÅter som en härlig dag!
Hoppas din helg blir toppen!

#5 - - sofie :

sv:okej :)

haft en bra morgon?

#6 - - Angelina:

sv: okej. Hur gammal är du och din kille? :) just ja du skrev att du går i ettan så du är 16 då? :)

om du vill sluta för din killes skull så försök mer! :) Om du verkligen vill det men tycker att det är svårt så prata med honom om det! :)

#7 - - Anonym:

sv; Skall på afterwork idag, imorgon skall jag ha gymnastik och fotas. Sen på söndag skall jag ha ledarmöte. Själv :)?

#8 - - LINN:

haha ;)

jaha, vad ska du göra där då? =D jag ska va med kompisar!

#9 - - ronja:

sv: Ahokej, hon är ganska lik dig iaf :)
Söta båda två :)

#10 - - It's just moi!:

nice!

#11 - - FlizanLizan:

sv': javisst e den :)

#12 - - Anonym:

Jag vet faktiskt inte :( hittade texten bara på någon sida :)

#13 - - Emmy:

Allt bra idag? :D

#14 - - ∇Moa:

hemskt förlåt för dåligt update & sent svar! :)<3

sv. haha, nämen okey :D

hur mår du då? <3
kramis! ''xoxo'' :P

#15 - - ♫♪ sandra T:

snygg väska!

#16 - - Anonym:

Hej :) ta gärna en tit på min nya blogg: http://mwoxter.colin.se/

Hoppas du följer den!<3

#17 - - Emma:

sv: allt möjligt:(

#18 - - ★ Ida:

Sv: hihi :D

#19 - - Bunny:

Cool väska! :D

#20 - - Linnea Andersson:

- fin väska :D

#21 - - eallo - mode, träning&hälsa:

yesbox! :) hoppas du haft en bra fredag! :D

#22 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, jadå ^^
Trevlig helg! :D
Kram