Ina+Iaa dagen <3

Yepp ! :)
Idag ska jag vara med Lina och hitta på något skojigt. Tänkte spela golf,
men det är typ sesongstängt :( usch vad ska vi då hitta på för nått roligt? xD
Hmm, får väll alltid se :) ska iallafall vara med henne idag och på söndag.
Lördag blire inget för att hon fyller år :D :D :D min lilla 14 åring ;)
Och på söndag ska hon hänka med på dansen :D as nice, så får hon se mig
skämma ut mig om jag gör det nån gång eller två ;)
Menmen min dag idag och på sv, so och engelska ska vi kolla klart på någon
hitler film som var typ 3 timmar lång eller mer. Så.. Det blir så nice idag :D
Hade bäst ;) pussar!


Iaa :* <3
#1 - - NikePike:

Sv: åååh taaack! :D

#2 - - josefine:

okej, äter frukost :)

Allt bra idag ?

#3 - - Gotlänning:

äre bra idag då? :)

#4 - - Emma:

fin blogg, allt bra?:)

#5 - - emma:

sv: jorå, de tycker jag väl! :) fast får betyg nästa år men de går väl bra just nu iaf :D duråå?

#6 - - EMMAS!:

sv: kom nyss hem :d sjdå?:d

#7 - - N A T H A L I E♥:

- Sitter här & är skit trött pga min nya medicin, men de är ju sånt man får stå ut med :)

Ska snart ätanånting, dusj? <3

#8 - - J:

sv;

jaha okej!

#9 - - MADDES:

Ha en fin kväll

#10 - - Karin:

sv: usch då.. vill du prata om det? <3

#11 - - FlizanLizan:

sv: härligt, jadå :D

#12 - - Sophie "autophoto":

hur äre idag då? :)