Inlägg!!

Tjeeenare ! ;) ♥

Just nu sitter jag och snackar med Colt! :) fett fett fett nice! ;) ♥
Men dagen med Johanna idag har varit helt underbar ! :D vi shoppade
en massor. Och sedan träffade vi på tre av mina gamla polare och prata
med dem och sedan så fick hon för första  gången träffa min polare Jesper ;)
Uuuuuunderbart! Fast alla i det där stora centrumet känner jag sen jag var
liten eller sen förra skolan eller nått. Men jag fick vänta i 45 minuter på den
ungen -.-' menmen det var as nice ;)))) ♥

Men hm... Ni ska få se en bild Colt gjorde till mig PÅRIKTIGT  photoshop ;)

Heeeeeeelt crazzzzy! Så jävla fiiin ! ;D :* ♥♥♥♥





söööt!♥
#1 - - Fanny -Mina val, mina problem:

sv; Jaa :D

#2 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: ALlt är bra! själv? :)

#3 - - Anonym:

Är du intresserad av en helt snygg gratis bloggdesign av mig :) ? Mer info finner du här: http://takemydream.blogg.se/portfolio

#4 - - Michelle♥:

SV: Hahah :D

#5 - - Sandra:

Det förstår jag!

#6 - - Jossan:

Sv: Hej jag har lätt för att lära mig teknik så som mobiltelefoner och datorer. Behöver ingen manual för att lära mig dessa. Får jag bara sitta tillräckligt länge så går det utav bara farten. Ibland behöver jag inte sitta och fundera heller. Jag bara kan det ändå, kan alla mobilmodeller också utantill dessutom

#7 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sv Ah okej, nej ja har mestadels sovit känns det som ;) Vad har du gjort ikväll då?

#8 - - malin:

kul med shopping!

#9 - - emma:

sv: inget själv? :D

#10 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sv Ah Skype... där snackar min gubbe typ jämt med sina kompisar när dom spelar wow o så... jag fattar inte ett skit, haha :D

#11 - - kaffehörnan:

De är bara bra, ska tvätta imorron bitti, ska snart nanna

#12 - - kaffehörnan:

Ja typ och sängkläder

Är du pigg eller du ska snart nanna

#13 - - Malin:

Godmorgon!

Sv. Jaa:)

#14 - - Michelle♥:

SV: Om jag bodde i stockholm :)

#15 - - Alexandra Kjellman:

Så fräck den var! =)

#16 - - zandra:

hon är så söööt!

#17 - - hanna:

ja gud ja! :D