Onsdag


Onsdag idag då ! :) ♥
Skolan har gått jätte bra idag. Sista lektionen som var typ i en och
en halvtimma satt jag och Jennifer och snacka hela lektionen. Fick
ingenting gjort haha ^^ :) men vi delade upp och tog hem istället ♥
Det var riktigt mysigt att göra så faktiskt ! :) alltså att snacka med
henne. Hon är faktiskt någon man kan lätta sig ut till lätt ! :)
Men efter skolan så mötte jag Robin vid farsta och vi satt och pratade.
Första kyssen kom och ja, jag känner mig faktiskt bra. Men jag kan
inte säga att jag har känslor än. Jag kan inte det. Det här är andra
gången jag träffar på honom och imorn maybe blir det tredje :)
Inte säkert att vi träffas imorn. Men mm, vi ska inte gå in på sådant nu.
Men asså aa, det har varit mysigt att åka hans jobba bil :D han vart
tillslut lite känslig för att polisen kom och hur skulle de se ut att kyssa
en sådan liten brud? Som är 6 år yngre? ^^ haha <3
Nejnej, men nu vet jag inte vad jag ska skriva :) ha det bra ! ♥puss

#1 - - E M S:

och vad går du i nu?

#2 - - hanna ♡:

okej :D

#3 - - HANNA:

hihi aa ;)



Har en superawsome tävling på min blogg!! Lust att vara med? :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

#4 - - anneli:

nja, det är okej.. I guiess?

#5 - - Tora (Foto):

vart i skolan idag, jätteroligt......

#6 - - moa mildén:

jaha, men varför är du inte vän med någon då? :/

#7 - - moa mildén:

vadbra, det har jag med :)

#8 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

messar du?=)<3

#9 - - Anonym:

- detsamma!

#10 - - emma:

sv. hihi aaaa :D



har du din blogg på facebook? isf kan vi gilla varandras? annars får du gärna gila min, o som tack länkar jag dig!

#11 - - Evelin o Malin:

Hejsan :) nu är veckans blogg tävlingen avslutad. Gå in och se om det blev du :D

#12 - - M A R I A~ Make cupcakes not war~:

- TAck så jätte mkt! Vad snäll du är :)

okej kul! Jag ska strax till körskolan^^

#13 - - Gabbe:

sv: hehe indeed=D

oh jag trodde du va 15 x)

#14 - - Sophie "autophoto":

åh vad tråkigt så kommer jag ha de med snart :/

#15 - - Zahraa | PiinkQueen:

Hej!

Nu har du äntligen blivit länkad hos mig som ett "tack" för du klickade på längen. :D



http://piinkqueen.blogg.se/2011/august/lankar.html



Kram <3

#16 - - GUEVACCI:

sv: alright, jorå toppen :) planer i helgen? ha en bra dag!

#17 - - FlizanLizan:

sv: allt bra? :)

#18 - - Sara - FOTO:

sv:Okej gött, allt bra?(:

#19 - - cecilia:

varse :D allt bra med dig idag?

#20 - - J:

sv:

lol:p

görs?

#21 - - HANNA:

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-19.html



missa inte heller en annan awsome tävling jag har som du hittar här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

#22 - - MADDES:

det är fint med mig. gör du nu?

#23 - - FRIDA MARBE (Www.marbes.blogg.se):

Sv: svarar på kommentarer, själv? :)