Vecka tio 💕

Den hÀr veckan...:
 
Vill jag: bli helt frisk. Jag Àr frisk, men kÀnner mig fortfarande trött efter att ha varit sjuk och vill nu bara kÀnna
mig helt ÄterstÀlld igen.
 
Ska jag: Äka till SÀlen, vilket ska bli sjukt roligt!
 
Är ledordet: trotts att motgĂ„ngar gĂ„r till mötes, Ă€r det bara att kĂ€mpa pĂ„!
 
Är jag glad för: att jag bara arbetar tre dagar den hĂ€r veckan sĂ„ att jag inte behöver arbeta ihjĂ€l mig som de
andra veckorna och Ă„ter bli sjuk.
 
Hoppas jag: att det inte ska bli sÄdÀr Àckligt kallt som det var förra veckan och att det inte ska bli sÄnt dÀr
snökaos Äterigen.
 
Tipsar jag om: varenda kvÀll eller en ledig dag - ta er nÄgot varmt sÄ som en kopp kaffe, te eller varm choklad
och titta pÄ en hÀrlig och mysig film. Och vila upp er och inte ta pÄ er allt för mycket som man sedan inte orkar
göra fÀrdigt.
#1 - - Tina:

SV: Ja de var verkligen en toppen resa jag sent kommer glömma! Ja de Àr sÄ himla typiskt att naturkatastrofer och sÄnt hÀnder nÀr vi Äker ivÀg och pappa fyller jÀmt, vad Àr oddsen liksom? haha :) Men de gick bra ÀndÄ, vi kom hem som tur var, flygen var instÀllda hela fredagen och lördagen! sÄ söndagen började dom gÄ nÀr vi skulle hem, phhu! :) HÀrlig vecka med hÀrliga tips! Hoppas ni fÄr de toppen i sÀlen, sÄ himla mysigt! <3

#2 - - Netti Starby:

Vad skönt att du bara jobbar tre dagar och krya pÄ dig! Kramis

#3 - - NICOLE:

Ja hoppas nu du blir helt frisk :) SV: hihi kul att höra :D . tack det har jag verkligen haft =)