VĂ„ffeldagen 💕

 
Idag Àr det vÄffeldagen - eller Marie bebÄdelsedagen som man egentligen brukar sÀga. En underbar dag
enligt mig dÄ jag Àr riktigt förtjust i vÄfflor. Det var ett mÄste att skaffa ett vÄffeljÀrn dÄ vi flyttade hemifrÄn!
SÄ sjÀlvklart ska jag och pojkvÀnnen min kÀka vÄfflor till lunch idag. Grymt gott!
 
Kommer ni Àta nÄgra vÄfflor idag?
#1 - - MADDISENJ.SE:

VÄfflor Àr sÄ gott, blir det för oss ikvÀll :)

#2 - - My:

SĂ„ gott :D

#3 - - Linnéa Gustafsson:

Åh sĂ„ gott med vĂ„fflor!

#4 - - Denise:

Absolut Àr det gott med vÄfflor men inte sÄ gott att jag Àger ett eget vÄffeljÀrn Ànnu! :p

#5 - - Louise:

Har precis tryckt i mig vÄfflor sÄ Àr proppmÀtt haha men det Àr ju sÄ himla gott! :D <3

#6 - - Carro:

SÄ gott det sÄg ut! TyvÀrr blev det inga vÄfflor hÀr idag men vi Àter det ibland pÄ helger ÀndÄ :)

#7 - - Alice:

Jag har Àtit vÄfflor, hihi! ^^

#8 - - anniepiie:

Jajjamen, blev vĂ„fflor för min del med! :D SV: Har man möjlighet sĂ„ rekommenderar jag alla att Ă„ka till NY nĂ„n gĂ„ng i livet. Tack för att du tror pĂ„ mig, har inte hört nĂ„got om jobbet sĂ„ fĂ„r det nog inte... SĂ€ljare i klĂ€daffĂ€r var det men trivs helt ok dĂ€r jag Ă€r och vi ska snart flytta till en helt ny och frĂ€sch butik sĂ„ ser fram emot det. :) Är det nĂ„gon snö kvar dĂ€r du bor? HĂ€r Ă€r det en hel del kvar och det gĂ„r lĂ„ngsamt trots 6 plus idag. :P Trevlig kvĂ€ll. Kram

#9 - - Jonna:

Älskar vĂ„fflor! đŸ˜»

#10 - - Linnea Kinis:

Àr inte sÄ förtjust i vÄfflor, men vi Ät det idag ocksÄ :)

#11 - - NATALIA:

SĂ„ gott :D

#12 - - NICOLE:

Smarrigt :D Vi har inte Àtit nÄgra idag men vi tjuvstartade ju i torsdags, samt igÄrkvÀll sÄ vi har verkligen fÄtt vÄrt ;D SV: ja det var en superbra dag verkligen :) Änej inte kul att komma hem och se att det Àr stökigt nÀr man stÀdat och gjort fint :/
Ja sÄklart vill man att det man visar upp ska kÀnnas bra och rÀtt sÄ klart :) ska bli kul att se!

#13 - - Maria:

Jag fick ett vÄffeljÀrn nÀr jag fyllde 20 Är, det tog jag fram i fredags och grÀddade vÄfflor. Fungerar lika bra Àn idag fast det har 35 Är pÄ nacken :)