Taggar pĂ„sken 💕

 
SjÀlvklart taggar vi nu pÄsken som snart Àr hÀr. Jag Àr ledig bÄde skÀrtorsdagen och lÄngfredagen och tÀnkte
dÄ passa pÄ att bjuda över mina morförÀldrar nÄgon utav dagarna för att kunna visa upp lÀgenheten för min
morfar och mormor ska fÄ se de nya Àndringarna som skett i lÀgenheten. PÄ sjÀlvaste pÄskaftonen arbetar jag
men bara ett kort pass innan jag Äker hem till mina förÀldrar för att fortsÀtta fira pÄsken dÀr tillsammans med
mina nÀra och kÀra.
 
PÄskpynt kommer det ocksÄ att bli bÄde med kyckling, med dukar och med pÄskris och blommor. Precis som
förra Äret, men inte för mycket. Absolut inte lika mycket som under julen, haha.
 
Vad hÀnder för er pÄ pÄskafton?
#1 - - JoJo:

jag lÀngtar efter pÄsken bara för att jag Àr ledig i 4 dagar dÄ. haha xD jag ska försöka umgÄs lite med familjen ocksÄ nÀr dom vÀl Àr lediga. dom flesta av dom jobba tyvÀrr under pÄsk i Är.

sv; kul att du gillar inlÀgget :) jag gillar mörk choklad ocksÄ men Àter hellre ljus ;P haha! jaha, ja vem vet det kanske stÀmmer. man har ju lite svÄrt att veta vad som stÀmmer och inte nÀr det kommer till kÀndisar :P vad skönt att ni har haft samtalet nu du och din chef och att det bara var i rutinsyfte som jag misstÀnkte :) men att hon ska fixa nÄn du kan prata med pÄ arbetet om du Àr hemma fler gÄnger lÄter ju lite konstigt? man kan ju inte rÄ för att man Àr sjuk eller har problem med t ex ryggen eller sÄ. :/ hoppas att du har en fin helg och att du mÄr bra nu :) kram kram <3

#2 - - Flisan:

Skönt med lite ledighet :D

#3 - - Emelie Andersson :

LÄter som du kommer fÄ en fin pÄsk!! :)

#4 - - Jasmine:

Vad skönt att du Àr ledig en del av pÄsken! Hoppas att du fÄr en mysig pÄskhelg med familj och slÀkt. SjÀlv ska jag umgÄs med syster, Àta pÄskmiddag hos vÀnner samt fira en familjemedlems födelsedag. Och vara ledig!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

#5 - - Pauline:

jag Àr ocksÄ taggad pÄ pÄsk :D