Om den 23:e & 24:e mars - fredag & en lördag 💕

 
HallÄ hallÄ. Efter en heldag i förrigÄr pÄ arbetet sÄ var jag skönt nog ledig enligt schemat igÄr. Gick dock upp tidigt (runt 6:00) och vilade i soffan med frukost och serier + lÀste ut en bok. Dansade Zumba, duschade och tog mig sedan ut pÄ Àrenden i centrum dÀr jag hÀmtade ut tre paket, handlade och konkade hem pÄ allt. Men inte blev det vila utan jag stÀdade i lÀgenheten som tog flera timmar! DÄ N vÀl kom hem 18:30 sÄ Ät vi rökta rÀkor och mös allmÀnt tillsammans!
 
 
Ja, hur kommer det sig dÄ att dagen efter stÀdningen ser ut sÄhÀr?! Jo min kÀra pojkvÀn pÄfund att rensa ut allt skit ur skÄpen som antingen ska till matkÀllaren imorgon eller slÀngas. RÀtt skönt att ha det gjort men vill ÀndÄ spy pÄ allt kaos! Annars jobbade jag idag och det har gÄtt bra. Efter jobbet hÀmtade mina förÀldrar upp mig och vidare for vi hem till mig. Pappa hjÀlpte oss med tvÄ lampor och fick upp vÄr hylla! Bjöd sjÀlvklart pÄ det min pappa Àlskar sÄ mycket - semla! Efter lÄnga och mysiga samtal Äkte de hem 17:45 och dÄ har N och jag rensat. Nu Àntligen  klara och blir lax till middag och en massa mys resten av kvÀllen!
 
Kram 💕
#1 - - Linnea Kinis:

jobbigt med sÄnt kaos, men skönt nÀr allt skrÀp Àr slÀngt! :D

#2 - - Carro:

HÀrligt att fÄ sÄ mycket gjort! :)