26 mars - mĂ„ndag 💕

 
Underbart att komma hem dÄ solen skiner pÄ högsta hugg och man kan komma hem och bara njuta! Jag
arbetade ett dagpass och det har vÀl gÄtt bra. Mycket stress, mycket pÄfrestande dÄ jag hade en riktigt okÀns-
lig patient - men annars gick det! Efter jobbet Äkte jag direkt hem och satte mig vid köksbordet, planerade inför
pÄsk med presenter och vad som ska köpas in till bakningen och Ät lite aprikoskrÀm med en kopp kaffe. SÄ
himla mysigt! Även spelat lite patians och lyssnat pĂ„ en massa hĂ€rlig musik!
 
Btw jag vet inte vad det Àr som hÀnder just nu pÄ blogg.se men jag har totalt tröttnat! Jag gÄr in pÄ min
blogg för att spara ned ett gammalt fotografi jag lade upp för ungefÀr precis ett Är sedan och ser dÄ att de har
tagit bort den bilden! SÄ sjukt surt, det finns en anledning till att man laddar upp bilder, inte för att de ska bli
borttagna.. Men men, jag funderar nu mer starkt pÄ att fÄ gÄ över till en annan portal dÄ jag blir sviken sÄhÀr..
 
Kram 💕
#1 - - Flisan:

Sv: tack nÀr jag sÄg den sÄ blev det bara den e min men gjorde dÄ om den lite innan den blev tatuerad hehe :D

Nouw Àr en vÀldigt lÀtt bloggportal tycker mycket mer om den Àn blogg.se dÄ jah bloggat dÀr oxÄ hehe ;P