25 mars - söndag 💕

 
HallÄ hallÄ! Bilderna sammanfattar dagen. Började med att jag steg upp vid Ätta (sju egentligen) och mös innan jag vÀckte min kille. DÄ han var extra svÄr vÀckt idag sÄ "hotade" jag att hoppa pÄ honom, hoppar snett pÄ nÄgot sÀtt och knÀt svullnade upp. Lyckat! Annars gick N tre vÀndor med alla dessa saker jag visade igÄr till vÄrt förrÄd som ligger 7-10 minuter bort frÄn oss. Fy fan! Tredje rundan fick han ÀndÄ hjÀlp utav mig. Annars har jag tvÀttat 12-17:00 som ni kan se & sjÀlvklart Àtit vÄfflor till lunch!
 
Vid 16:00 kom N's mamma & syster som skulle Àta middag hos oss och vi bjöd pÄ gratinerad paprika och allt var bÄde gott och trevligt. De gick vid 21:00 & efter det har vi bara myst i soffan. Hoppas ni haft en bra söndag!
 
Kram 💕
#1 - - Matilda Berlin:

Men guu vad gott med vÄfflor!! MUMS <3

#2 - - Emelie:

Äh vad gott med vÄfflor :) blev sÄ sugen nu!

#3 - - Jeanette:

Jobbigt med knÀet, hoppas svullnaden lÀgger sig :)

#4 - - Jonna:

Åh sĂ„ gott med vĂ„fflor <3

#5 - - Maria:

Jag hoppas att knÀt mÄr bÀttre idag..