13 mars - tisdag 💕

 
Tiden gĂ„r men Ă€ndĂ„ rĂ€tt lĂ„ngsamt. Skönt! Man lĂ€gger sig allra senast nio & kliver upp 7:30 och sĂ„ var det idag med. Åt ordentlig frukost, lĂ€mnade Jenny pĂ„ skidskolan & Ă„kte större backar med mina förĂ€ldrar och pojkvĂ€n. Åkte smĂ„ backar med Jenny innan jag och Niclas Ă„kte ut pĂ„ Ă€ventyr sjĂ€lva framtill lunch. Efter lunch tog sig jag, pappa, Niclas & Marcus de större backarna innan vi avslutade med smĂ„backarna med Jenny och mamma och tillsist avslutade jag dagen 16:00 med hopp i skogen & lade mig i en "vurpa" för första gĂ„ngen pĂ„ flertal Ă„r. Haha!
 
Vi skulle pÄ after ski men efter mÄnga om & men avslutade vi skidÄket hemma med riktigt gottis min morbror handlade ifrÄn affÀren och dansade med Jenny. Nej nu sÄ ska jag ta och lÀgga mig i sÀngen & lÀsa innan jag ska sova. Godnatt!
 
Btw: Idag har jag och N bott i vÄr lÀgenhet i ett helt Är!!
 
Kram 💕
#1 - - Jonna:

Men Ähhh sÄ kul att Äka skidor, avis! <3

#2 - - Mirre:

SĂ„ mysigt ni har det =D

#3 - - anniepiie:

Men vilken hÀrlig dag ute i snön! :D Gottis hemma med bara familjen Àr ju himla nice ocksÄ! SV: Te-sorterna hittar du pÄ nellispresenter.se eller Muminboden. :) Visst Àr det sÄ, morfar lever i sin vÀrld och det fÄr man bara respektera.... HÀrligt att du Àr frisk igen!!! Kram