Sverige resan - S:t Nikolai & Takida konsert - del 8 💕

 
Och hĂ€r kommer sista delen utav Örebro delen utav vĂ„r underbara semester Sverige runt. Vi gick till S:t
Nikolai kyrkan och tog fÄniga bilder och tÀnde ett ljus för alla fina patienter och nÀrstÄende som gÄtt bort
samt de som har det jobbigt. Sedan Ät vi middag pÄ The bishop arms och efterÄt var vi och sÄg pÄ Takida.
 
Som ni kanske minns sÄ var konserten inte nÄgon vidare för vÄr del. För det första sÄ stod folk och rökte
vilket gjorde det jobbigt för oss bÄda och vi ville stÀlla oss vid en ''rökfri zon''. Och sedan sÄ stod vi i över
en timme och vÀntade pÄ samma stÀlle men dÄ det vÀl började slÀppa in allt trash (ursÀkta ordsprÄket) sÄ
slÀppte de in flertal kvinnor som blev sjukt förbannad pÄ mig för att jag var sÄ kort och stÀllde sig framför
mig. Niclas höll pÄ att smÀlla av men jag och han beslutade att försöka hitta nÄgot annat stÀlle. Det gjorde
vi inte direkt sÄ typ 20 minuter kvar pÄ konserten, kanske 30 minuter, hittade vi plats pÄ en trappa dÀr man
sÄg lite om man typ stod med böjda ben. SÄ lite fick vi se och Takida var det absolut inget fel pÄ!!!
#1 - - NICOLE:

SV: ja men eller hur, inte roligt alls :) . Hm nÀ jag vet ju inte hur du har gjort eller hur det ser ut. För mig var det supersmidigt sÄ ska vÀl inte vara sÄ krÄngligt för dig tÀnker jag :D Börja om :) Och lÀs/kolla videos noga hur man gör :)

#2 - - Miss Jennifer:

SÅ hĂ€rliga bilder :D