Födelsedagspresenter - ifrån mina föräldrar 💕

 
Det här är en del utav presenterna som jag fick utav mina föräldrar. Jag fick ett ursött kort med ett
par ugglor som gungar och hela kortet var väldigt annorlunda. Hur fint som helst! Och sedan så
skrev min pappa det här kortet. Jätte vackert skrivet även och så sant om mina smeknamn haha!
Men fick alltså bidrag till att jag ska skaffa mig en ny telefon. Dock har jag inte riktigt luskat ut vad
för telefonen som jag ska skaffa härnäst. Men förhoppningsvis någon riktigt bra som den jag nu
har! Om ni har några tips på bra telefoner, får ni gärna kommentera och hjälpa mig på traven!
 
 
Otroligt dåliga bilder, I know. Något med ljussättningen, I guess. Men då min mamma kom hem
från arbetet så fick jag dessa tre presenter. I lördags berättade jag ju att jag var på en affär om 
kakel och badrum? Där hittade jag ju ett par tvålar osv osv i verbena örtens doft. Jag blev ju så
förtjust, men något på min mammas min och hur snabbt hon gled ur affären gjorde att jag inte
vände om och köpte dessa tvåler. Jag visste att, på något sätt, att jag skulle få det på min födelse-
dag istället. Vilket även stämde, och så otroligt nöjd är jag ju då! Jag har använt bodylotion och
den doftar så otroligt gott, verkligen! Jag blev som ett litet barn då jag fick dem i handen, haha!
 
 
Och då vi kom hem ifrån restaurangen och vi hade börjat äta utav tårtan så fick jag slutligen den 
sista presenten. Presenten som köptes på Lindex den 11 augusti i Örebro. Jag var ju självklart
med och skulle ju självklart glömma bort den. Vilket jag även gjorde till den dag då jag fyllde år!
Då fick jag den här ursöta drömfångaren utav mina föräldrar. Jovisst är det nickel på den, vilket
jag inte tål, men det här halsbandet hänger så långt ned att tröjan förhoppningsvis skyddar! Så
jag är jätte nöjd. Den här ska absolut användas på mitt födelsedagskalas på lördag. Spännande!
 
💕
#1 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Fina saker! :) Jag skulle tipsa dig om Huawei som mobiltelefon. Jag har Honor 6 vilket jag är supernöjd med! Är en android som ser ut som iPhone typ. Nyss har Huawei Honor 8 kommit ut och jag vill så gärna ha den!! Är riktigt nöjd med Honor. Har inte testat nåt annat inom Huawei dock, så kan inte säga så mycket om det.

#2 - - Petra:

Fina presenter du fick.
Vilket gulligt kort du fick utav dina föräldrar
Jag har iphone 6 och tycker den mobilen är bra kameran är bra och mobilen också tycker jag.
Hoppas du hittar en bra telefon som du är nöjd med och gillar

#3 - - Tuva Björnwall:

åh vilka fina presenter!

Svar: Tack ska du ha! :D jag är otroligt nöjd själv.Tänkte bara säga att jag inte kunde gå in på din blogg, har inte lösenordet. Men svarar här tills vidare :)
Carolina Knas Thoor

#4 - - Fanny Edfast:

Vad fina presenter! :D

#5 - - Petra:

sv ja så är det tyvärr men så är det tyvärr i naturen.

härligt att höra att du är nöjd med presenterna du fick

okej man ska vara försiktigt med saker ifrån internet okej jag förstår dig hur du känner för sånt.

ja verkligen var och simmade en sväng i går det var riktigt skönt.

okej vad tråkigt men hoppas det löser sig med klipp kortet.


okej vad bra att du är super nöjd med dina små flaskor.

ja ska köpa såna flaskor nästa gång jag är på öb.

det kan jag förstå hoppas helgpasset blir lugnare

vad härligt att höra. hoppas du hittar rätt mobil sen


#6 - - Amanda:

Vilka fina presenter du fick! :D och grattis i efterskott! :D kram

#7 - - JoJo:

så fina presenter! grattis i efterskott! :)

sv; ja, det kan man verkligen säga! :D

kul att du tyckte så bra om filmen. jag ska nog streama den sen när den finns på dreamfilm :)

jag tycker att det är trist att halloween inte alls är lika stort här i sverige som i usa t ex. på halloween är det en parad i new york, vid times square. den hade jag lätt velat se! haha! :) ååh, allt är så mycket bättre i new york/usa xD

kram 💕

#8 - - Flisan:

sv: ja verkligen :D
så lite så :D

fina saker :D

#9 - - Tisa:

Vilket fint litet kort med ugglor på. Fina saker också, drömfångaren var ju underbar! :)