30 Maj - Torsdag ♥

Hejsan! :) ♥
 
Just nu pirrar min mage. Oskar är i min famn inom 24 timmar :') gaaah! Älskar det! :')
Men annars idag började jag 10.30 och hade min enda lektion idag. Svenska redovisning
med Willix och Lovis om retorik. Men sen lyssnade vi på treornas projektarbete om
rädsla för tandläkare och mobbning. Den sista var mest intressantast. Sen slutade jag
säkert 14.20, fast jag skulle sluta 15.30 idag :D nice! Så jag lät Willix Shanghaia mig i ca
1 h i centrum så hon kunde köpa studentpaket och jag köpte en jätte fin sten! :')
Sen har jag kollat på how I met your mother och städat AS mycket! Både plockat och
dammat/torkat av hyllor m.m, bytt sängkläder och dammsugit! Och sen dammsög jag i
hallen och inne på toaletten och fixade och donade där inne oxå. Fan vad mina föräldrar
blev häpnade! :D älskar det. Men annars har jag bara kollat på Revange med mina päron
och snackat med min sjukt underbara pojkvän som kommer komma snart till mig :D
Nice!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Men aa, nääe nu ska ni få se bild på det, alltså städandet! :) pussar ♥
 
 
Grattis min morbror Janne! Grattis grattis grattis!! ♥
#1 - - Inga-Linn:

Sv: Ska städa, själv?:)

#2 - - FlizanLizan:

sv: härligt, jadå :D

#3 - - Sofie :

Sv: okej :)

Haft en solig dag?

#4 - - felicia:

vad fint det blev :)