29 Maj - Onsdag ♥

Hejsan! :) ♥
 
Märkt att det inte finns några sociala på blogg.se längre ;/ tråkigt att höra! Men just nu sitter jag äntligen
och dricker tranbärs juice :D nu går processen igång! Jippi jippi yay! Annars idag började jag som vanligt
och hade medicin prov i nervsystemet. Magnus har nu fått en snilleblixt att han ska börja hjälpa mig, 
så han springer självklart fram då och då och ger mig beröm och frågar om jag behöver hjälp. Sen rättade
han mitt prov, inte andras, utan mitt prov ! Snacka om pinsamt egentligen.. Och det visades sig att jag
fick E :D alltså godkänt! As nice :D så aa, nu har jag fått godkänt i båda proven jag nyligen haft! + att
han satt såhär när jag ritade en hjärna och dens funktioner : o.O , haha :D as kul! Men aa, det har varit
min skoldag. Slutade 10.00 men var nog inte utanför skolan tills 10.30. Men sen har jag varit hemma
och läst ut min bok.. Och sen så har jag tittat på teve. Jag har delvis bestämt att jag ska börja titta på
how I met your mother serien! Beroende utav serier :$ men aa, nääe. Sen har jag försökt städa lite
grannare, men gott sådär.. Funderar på att göra det nu snart efter inlägget om inte Oskar har kommit
tillbaka :) ha det så bra så länge, pussar ♥
 
Del tre med Jensan den 26 Maj : 
 
 
Sagah (min kusins flickväns 5 åriga barn) leker tillsammans med min brorsdotter! ♥
Min kusin Jennifer och min mamma hänkade på i leken ^^, ♥ dagisfröknar... ^^,
Jenny fick en gunghäst utav Mikaela :D gulligt värre! ♥
Gulligt värre xD min morfar och min 25 åriga kusin! Haha nice :D ♥
 
Delvis..
 
 
Boken är as bra! Läs den ! ♥
 
Pussar ♥
#1 - - Sofie :

Sv: jo sant :)

Haft en bra dag enda då !?

#2 - - Sofie :

Sv: jo samma här :)

Fick du en solig morgon ?

#3 - - Inga-Linn:

Sv: Hej, ja det är det själv?:)

#4 - - Sofie :

Sv: ja helt okej :)

Planer inför helgen ?

#5 - - Inga-Linn:

Sv; Härligt!:D

#6 - - Inga-Linn:

Sv: Ja, det sög!;] haha