Ett Ă„r sedan 💕

 
Idag var det ett helt Är sedan som jag och min Àlskade pojkvÀn flyttade in till den hÀr underbara lÀgenheten! 
Jag minns att jag och Niclas bodde ensamma hos mina förÀldrar dÄ eftersom de var i SÀlen och roade sig.
Det var meningen att vi skulle fortsÀtta bo dÀr hela veckan, vi skulle medan handla och köpa in saker och
ting till lÀgenheten och dÄ de kommer hem ifrÄn SÀlen skulle vi flytta ut. Men sÄ blev det inte!
 
Den 13 mars 2017 klockan 22:00 flyttade vi in till lÀgenheten, helt oplanerat och jag var pÄ jobbet dÄ min
kÀra pojkvÀn bestÀmde sig för det. Han ringde och meddelade det för att kunna packa det nödvÀndigaste 
och sedan hÀmtade han mig efter jobbet och vidare for vi hem till oss. Jag trodde att det skulle bli oerhört 
obehagligt att sova nÄgon annanstans Àn vad jag Àr van vid. Men icke dÄ! Jag tror nog att jag aldrig sovit sÄ
gott som jag sov den dÀr natten till tisdagen.
 
Eftersom att jag nu under ett Ärs tid har varit sjukt dÄlig pÄ att visa bilder ifrÄn vÄr lÀgenhet kommer nu lite
bilder pÄ vÄrt kök. Det som har Àndrats Àr dÄ att vi nu för tiden har skaffat oss en kökslampa för bara nÄgra
veckor sedan plus att vi har köpt ett nytt matbord. Det gamla som ni kan se pÄ bilderna hÀr ovan Àr inget
bra bord för vÄrt kök dÄ det var alldeles för stort - annars var det inga problem med bordet eller stolarna för
den delen! Avlastningsbordet ni kan se med mikron och kaffebryggaren pÄ Àr köpta efterÄt ifrÄn IKEA, som
Àr sÄ underbar och passar sÄ snyggt in. Ovanför avlastningsbordet har vi senare den veckan precis satt upp
vÀggtexten som jag fick i födelsedagspresent förra Äret ifrÄn mina förÀldrar. SÄ vacker och sÄ jag!
 
Att flytta hemifrÄn har varit ett utav det bÀsta som har hÀnt mig. Jag Àlskar att kunna fÄ stÄ pÄ mina egna ben
och kunna planera mitt liv precis som jag och min kille vill. Inreda precis som vi vill ha det. Och skönt att 
kunna skaffa oss eget och kunna starta ett helt eget liv tillsammans. Älskar vĂ„r lilla tvĂ„a pĂ„ 55 kvm!