Månadens inlägg - januari 💕

 
1. Hur har månaden varit? - Bra trotts att Niclas har varit borta tre veckor utav månaden utöver helgen. Bott hos föräldrarna, träffat Jenny mycket och haft det rätt lugnt och skönt på jobbet. Även hänt en annan spännande sak jag kommer meddela er sen!
 
2. Köpt något? - Ja, jag har köpt fyra nya kuddar till soffan, fyra nya tröjor ifrån wish & en ny bok jag väntat i två år på. Två nya jeans också.
3. Gett bort något eller fått något? - Jag har gett bort en bok & en tjocktröja till Jenny då hon fyllde 6 år. Även en ny bok har jag köpt till henne. Jag gav även bort en blomma & en kruka till min kollega som tack för att hon ställde upp den 26/1.
- utav min mamma har jag fått en jättefin tjocktröja!
 
 
4. Har något varit extra bra? - Ja, varje helg Niclas kommit hem till mig och varit flertal gånger då han åkte hem på en torsdag & en vecka åkte han bort på en måndag. Så underbart med mer tid tillsammans!
 
5. Läst någon bok? - Ja, självklart. Jag har läst andens kraft & yttersta offret med Richelle Mead och Helena skriven av Josephine Angelini. 
 
6. Månadens serie? - Jag har både sätt bitten & hemlock grove. Men jag tror faktiskt hemlock slår bitten. 
 
7. En favorit fotograferad bild av dig under januari.
 
8. Bästa outfiten. - inte fotograferat en bild på en outfit tyvärr, men jag kan ju säga att en rödvin, svart & vit långärmad tröja med ett par jeans var snyggt! 👍
#1 - - JoJo:

kul lista. härligt att du har haft en bra månad trots att killen har varit borta en del :) hoppas att februari också blir en bra månad för dig tjejen.

kram <3