Bitten 💕

 
1. Vad handlar serien om? - serien handlar om en flock varulvar som gör allt för att skydda sin familj. Elena Àr den enda varulven som lyckats överleva förvandlingen & mÄnga andra flockar Àr intresserade utav henne.
 
2. Vad gör serien bra? - att det handlar om varulvar & övernaturliga vÀsen. SÄnt jag Àlskar & jag gillar Àven storyn i alla tre sÀsonger.
 
3. Vilken karaktÀr tycker du bÀst om? - Hm.. Jag gillar Elena vÀldigt mycket faktiskt. Gillar hennes tankesÀtt & Àven hennes personlighet. Men gillar Àven flertal andra av varulvarna. 
 
4. Vilken karaktÀr tycker du minst om? - alla onda haha. Nej, men gillar inte Konstantin dÄ han Àr sÄ sjukt olojal till alla förutom sig sjÀlv. Men ogillar Àven the red eyed wolf & hans tvillingbror.
 
5. BÀsta paret i serien? - Elena & Clay men tyckte Àven om Nick och paige och Logan & Rachel.
 
6. SÀmsta paret i serien? - hm.. Jag vet faktiskt inte. Kanske paige & hennes nya kille?
 
7. Hur kÀndes det att veta att nÀr du sÄg senaste avsnittet (sÀsong tre avsnitt nio) var sista avsnittet? - RÀtt bra ÀndÄ. RÀtt kort serie med inte sÄ mÄnga avsnitt att det ÀndÄ kÀndes helt okej. Dock vÀldigt konstigt avslut mÄste jag fÄ sÀga.
 
8. Har du nÄgon scen som du Àlskar? - Jag tycker ÀndÄ om dÄ Elena fÄr trÀffa sin familj. Hon har alltid haft en tyngd över bröstet eftersom att hon aldrig fÄtt lÀra kÀnna sin riktiga familj. Det var fint att hon fick det tillslut!
 
9. Vad fÄr serien för betyg frÄn dig? - serien fÄr en 3,5 av 5 T.