Om den 29:e & 30:e september - fredag & lördag 💕

 
Fredag:
HallÄ hallÄ. IgÄr var jag hemma - fast en ledig dag - och tog det lugnt hemma. Jag var en snabbis ivÀg till affÀren för att bland annat köpa en trocadero annars var jag bara hemma hela dagen. Killen min var hemma vid fyra och dÄ pratade vi lite & spelade monopol innan vi gjorde middagen tillsammans bestÄende utav nuggets med rotfrukter i ugn. SÄ gott! PÄ kvÀllen sÄg vi bland annat pÄ idol & gick och lade oss innan utslagningen. Dessförinnan har jag bara njutit i soffan framför serier, men jÀvligt uttrÄkad blir man ju.
 
Lördag:
Idag har jag sjukat mig ifrÄn arbetet. Jag har fortfarande vÀrk i ryggen men skönt nog sÄ har jag klarat mig utan ipren hela dagen. SÄ pÄ bÀttringsvÀgen! Men ska nog ta en ny dÄ jag har ont just nu. OsÀker fortfarande hur jag ska göra & Àr Àrligt talat rÀdd för vilket val som Àr rÀtt. Men men annars sÄ har vi bara legat i soffan dÄ Niclas har Äkt pÄ en redig förkylning. SÄ idag har vi sÀtt pÄ tre biografier - mcdonalds filmen, Lion & Race. Tre bra filmer speciellt de tvÄ sistnÀmnda. Well well sÄ ska vi nog snart se pÄ nÄgon till film, klassfesten, vila & Àta middag. Mys lördag & vilarhelg!
 
Kram 💕
#1 - - My:

Mysiga kvÀllar :)

#2 - - Gabriella :

SĂ„Ă„ fina blommor!!

#3 - - Lars:

Ja GÅSMAMMAN Ă€r grym.
Ok ryggen fortfarande inte bra. Ta det lugnt med kroppsövningar, vila dig i form.
Jag kollade ocksÄ Idol. De Àr duktiga. Klassfesten slötittar jag pÄ samtidigt som jag bloggar med dig..
LION har jag sett. Fantastisk film tycker jag.
Ok hoppas du och killen fÄr en go kvÀll. Hoppas du inte blir förkyld ocksÄ.

#4 - - Denise:

Hoppas ryggontet slÀpper snart!

#5 - - MALIN:

Vilken underbar bukett! Kram

#6 - - Matilda Berlin:

Åhh vilken fin bukett!! <3

#7 - - Madeliene:

Ă„h vad fina blommor <3