Mina presenter - del 3 💕

 
 
Jag fick Ànnu mer presenter utav mina kÀra förÀldrar dÄ jag fyllde Är. PÄ min födelsedag i tisdags mötte
jag upp min kÀra mamma i centrumet och tillsammans gick vi in pÄ min favorit affÀr. VÀl dÀr inne sÄ 
kom vi över en vit och fin korg, en korg som jag lÀnge letat efter och Àntligen Àr den min! SÄ min mam-
ma snappade Ät sig den direkt för att ge den till mig i födelsedagspresent goa hon. Korgen Àr tÀnkt att
ha i ett hörn som ni kan se pÄ bilden med förlÀngningssladdar, mobil-data-ipad osv sladdar i. Underbar-
t! Men det enda som gjorde mig besviken var att jag faktiskt hoppades pÄ att den skulle vara större,
men mina mÄtt i huvudet stÀmde inte överens med verklighetens mÄtt. Men jag Àr nöjd iallafall!
 
Och medan vi var inne pÄ Tyr och Hantverk snubblade vi Àven över den hÀr och jag hann inte ens sÀga
nÄgot innan min kÀra mamma tog ned den ifrÄn hyllan haha. Om min mamma kunde döpa om mig hade
hon velat döpa om mig till My - för att jag Àr liten och ettrig haha! SÄ att den hÀr tyckte hon var givet att
den skulle hÀnga inne i köket dÄ det Àr en kökshanduk hihi.
 
Tusen tack mina fina förÀldrar!
#1 - - Emilia:

Vilka fina presenter du fick! *-*

#2 - - Anita:

Fint :D

#3 - - Natalie:

JÀttefin korg! Skulle ocksÄ behöva en för att lÀgga sladdar i... För mÄnga hÀr hemma. Kram <3

#4 - - Mathilda:

Fint! :)

#5 - - Louise:

Men va fina :) grattis i efterskott! 😊

#6 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Äh, sÄ fint! Och en större korg hade inte fÄtt plats! :D

#7 - - NICOLE:

SÄ kul att fylla Är, och kul att du Àr nöjd med dina presenter! =) SV: haha nej tyvÀrr Àr den Ànnu inte inramad men den kanske skulle bli ;) FÄr hÀnga min och Henkes bredvid varandra pÄ nÄgon vÀgg hÀr hemma ;D
Tack det Àr finfint, med dig dÄ? =)

#8 - - Jennifer:

SĂ„ fina presenter :D