Månadens avslutande - september månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa på den här månaden? - Jag har fyllt år, träffat härliga släktingar så som min mormor, fått krama om Josefine lite extra innan hon flyttade till Öland & alla underbara helger tillsammans
med Niclas & nu även då han är åter i Stockholm! Jag fick även nog mitt allra första blombud vilket var så
romantiskt tyckte jag! ♥
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden? - Att Niclas varenda söndag (förutom en vecka) har åkt till
Norrköping och ryggontet som har gjort att jag har blivit hemma hela veckan. Snyft!
 
3. Det bästa köpet den här månaden? - Jag köpte ett par nya adidas skor jag bara älskar, nytt mobilskal, 
nytt läppglans (fast matt), en ny & fin dagbok och lite saker ifrån wish.
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden? - Alla presenter jag har fått på min födelsedag, helgen innan och ca 2 veckor efter min födelsedag. Fått bland annat en väggtext, örhängen, brödrost, elvisp,
pajform (vilket är väldigt bra eftersom att jag pajade ett av våra rätt så nya pajskal) och lite annat. Även kläder
ifrån min äldre kusin!
 
5. Det bästa som du har gett bort den här månaden? - Jag har inte gett bort något än, vad jag vet. Jag 
har köpt presenter till min kompis men eftersom att hon inte ville ses igår så är dem fortfarande ogivna. Eller
jo jag gav morfar ett kort där det stod hur mycket han betyder för mig eftersom att jag missade hans födelse-
dag...
 
6. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden? - Jag har läst sista delen utav house of night
serien, jag läser just nu första boken på shadowhunters serien och jag läser även en sanningsbaserad bok
utgiven av en neurokirgurg som berättar om hans upplevelse medan han var på väg att dö. Boken heter
till himlen och tillbaka.
 
7. Den mest spelade låten den här månaden? - Oj, jag vet inte. Men jag vet att jag lyssnade oerhört mycket
på attention med Charlie Puth och Rich love med bland annat onerepublic.
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? - Inga, faktiskt. Det fanns planer på att jag och min bror
skulle gått på bio tillsammans, men vi fann dock ingen dag som passade båda två. Men jag hoppas att i okto-
ber så kommer jag att se en underbart bra biofilm!
 
9. Vad har du inte gjort den här månaden som du vill göra nästa månad? - Gå på bio men även göra upp-
levelsen som jag fått utav min älskade pojkvän. I födelsedagspresent fick jag en choklad-& vinprovning utav
honom. Och den skulle jag vilja göra under oktober månaden.
 
10. Bästa outfiten för den här månaden. - Oj.. I can't remember alla outfits jag har haft på mig under den här
månaden. Men eftersom att klädseln jag hade på mig under mitt kalas är annorlunda så vill jag höja den desto
mer!
#1 - - Kattis:

Låter ändå som du haft en bra månad om man bortser från ryggproblemen då. Vilken mysig present du fick av N då, en sån provning skulle jag också vilja göra!😀

#2 - - Amanda:

Så roligt inlägg<3

#3 - - jessy:

Rolig lista och snygga byxor på sista bilden :D

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Grattis i efterskott, och jag lider med ditt ryggont. Och du kanske inte har gett bort något, men du har gett väldigt fina och vänliga kommentarer <3

#5 - - Flisan:

Kul att läsa :D

#6 - - elin:

Kul inlägg!<3