En massa tankar.. 💕

 
Jag Àr sÄ osÀker. Jo, jag har fortfarande ont i ryggen men inte alls pÄ samma sÀtt som jag hade under
förra veckan eller början utav veckan. VÀrk men samtidigt bÀttre. Men ska jag Äter arbeta pÄ mÄndag?
 
Det finns sÄ mÄnga frÄgor som dyker upp nu. Jag har hela dagen pÄ mig idag samt helgen att vila och
bli bĂ€ttre. Men tĂ€nk om jag har fortfarande ont i ryggen pĂ„ mĂ„ndag? Är det smart med vĂ€rk i ryggen,
att arbeta? Jag menar jag vill verkligen inte förvÀrra saken och jag vÀgrar verkligen att fÄ komplikatio-
ner i Àldre dar. TÀnk om jag gör Äter ett dumt lyft pÄ mÄndag och den hÀr gÄngen blir jag sjukskriven i
mer Àn en vecka med ryggskott istÀllet? Nej, jag vet inte. Lite rÀdd kÀnner jag att jag Àr om jag ska vara
fullstÀndigt Àrlig.
 
Vi fÄr vÀl dÄ allt se. I vÀrsta fall sÄ fÄr jag testa pÄ mÄndag och gÄ hem om kroppen skriker Ät mig att
göra det. PÄ tisdag ska jag till kiropraktorn igen och tror nÀstan att en behandling Àr i behov igen. Men
vi fÄr allt se efter helgen. Jag hoppas dÄ innerligt att jag kommer att bli bÀttre & Äter fÄr jobba nÀsta
vecka eftersom att jag Àlskar mitt jobb och saknar det innerligt. Men man kan inte rÄ för att försÀkra
sig om att hÀlsan ska vara i topp.
#1 - - Netti Starby:

Usch vad jobbigt och ryggen mÄste man vara rÀdd om! Kramis

#2 - - Amanda:

Hoppas att vÀrken slÀpper helt tills mÄndag och att allt löser sig<3

#3 - - elin:

Åh hoppas det slĂ€pper snart!<3

#4 - - FannyLinn%E9aEleonora:

Usch, vet hur det kÀnns.. Har med massa ryggproblem och haft i flera Är. GÄr sjÀlv hos kiropraktorn. Vila ryggen, den ska trots allt bÀra oss hela livet..:)

#5 - - My:

Tycker du ska vÀnta och se sÄ det inte blir vÀrre!

#6 - - Jennifer:

Vila, vila och Ă„ter vila!

#7 - - Natalia:

Aj aj aj!

#8 - - Gabriella :

Usch sÄ jobbigt, hoppas det blir bÀttre!!

#9 - - Emilia:

Tycker du ska ta det lugnt och vila tills du Àr sÀker! <3 Hoppas det löser sig!

#10 - - Linnea Kinis:

jobbigt med ryggvÀrk! :/

#11 - - Cecilia:

Å jobbigt.. Men du kan ju se hur du mĂ„r efter helgen, kĂ€nns de liiite bĂ€ttre kan du ju prova nĂ„gon timme bara, sĂ„ du inte överbelastar ryggen för dĂ„ kan de ju bli vĂ€rre igen.. Lyssna pĂ„ kroppen :)<3

#12 - - Natalie:

Det Àr inte bra att arbeta med kroppen nÀr man har ryggont, det ska man vara riktigt försiktig med! <3 Ta det lugnt och ett tips Àr att smörja in med voltaren, funkar alltid för mig! <3

#13 - - Anita:

Men fy sÄ jobbigt med ryggvÀrk :(

#14 - - JoJo:

vad jobbigt med ryggvÀrk. hoppas att det blir bra snart.

sv; tack, vad kul att du tycker det! :D

ne ibland Àr det kul nÀr man har fullt upp :)

hehe kul att du har lagt mÀrke till det hos mig :)

hÀrligt att höra tjejen! hoppas att veckan har varit bra för dig :)

kram ​​​​​​​​💕

#15 - - Lars:

Ryggont ingen höjdare. Kanske massage kan hjÀlpa. Ja det Àr sÄ lÀtt att göra fellyft
Tack för dina kommentarer och lÀstips Ja sockerbiten Àr inte det lÀttaste. Hoppas du blir ok i ryggen tills pÄ mÄndag

#16 - - Cissi:

Vila! sÄ lÀtt att förstöra ryggen, sÀrskilt om man jobbar inom vÄrd med lyft och sÄnt...

#17 - - Johan:

Hur kÀnns det nu?
Om du svarar pÄ det hÀr imorgon eller sennare, blev det nÄgot jobb sen?
Jag tycker nog att du ska vara vÀldigt försiktig om du ska lyfta saker och hÄlla pÄ nÀr du jobbar. Annars Àr det ju en sak, men just om du hÄller pÄ med olika lyft osv...

SV: Ja det gör det verkligen! Nu har jag dock varit sjuk i nÀstan tvÄ veckor, sÄ nu pÄ senaste har det varit vÀldigt lugnt... Allt löste sig dock med af, sÄ imorgon börjar jag jobba "pÄ riktigt" :)

Haha ja, dÄ kan man faktiskt fÄ unna sig nÄgot lite extra, typ som sorgeglass :P haha

Det hade nog inte jag gjort i vanliga fall heller, men jag var ju sjuk, sÄ dÄ lÄg jag i sÀngen typ hela dagen...