Månadens avslutande - oktober månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa på den här månaden? - Rocktoberfesten, att få ha Niclas hemma under i princip
hela oktober (han åkte igår), det har blivit lite lättare på arbetet under de senaste veckorna, jag har fått träffa
min mest älskade brorsdotter tre gånger och sedan så känner jag mig starkare efter alla träningspass! Jag
har även klippt mig skönt nog.
 
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden? - Att det har varit så jävla (ursäkta språket) tungt på arbetet
så att jag till och med blev sjukskriven med ryggont. Not fun! 
-Sedan också att Niclas åkte igår till Norrköping, men vi ses åter på fredag så längtar som tusan! 
 
3. Det bästa köpet den här månaden? - Jag har köpt ett nytt mobilskal, jag köpte ett start kitt på puder och
primer osv, jag har köpt påslakan till jul, tre nya toppar plus två nya jeans och en ljuslykta. Jag har även köpt
rosa bandet och saker som bidrar. Jag köpte även ett band som jag använder till träningen.
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden? - Jag har inte fått någonting den här månaden, vad
jag kan komma på. Jag har köpt allting själv och ser inte varför jag skulle ha fått någonting faktiskt.
 
5. Det bästa som du har gett bort den här månaden? -  Jag har gett Lina hennes födelsedagspresent som
bestod utav en anchette och en stor mugg med svarta katter på med en guldig kant och vit bakgrund. Hon vart
så nöjd och sagt att just muggen har hon velat köpa länge! Så det är ju bra.
 
6. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden? - Jag har läst ut till himlen och tillbaka utav Eben
Alexander, jag har läst shadowhunters boken - första - som jag ännu inte har läst ut, sedan har jag läst klart
första boken som heter Törst och läser nu andra boken som heter Fruset blod utav Richelle Mead.
 
7. Den mest spelade låten den här månaden? -  Oj.. Jag vet faktiskt inte. Jag lyssnar ju inte på så mycket
musik. Men måste nog vara samma som förr förra månaden (i augusti) och även vinjettlåten i OC.
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? - Inga tyvärr. Det blir annat skojigt istället eller bortglö-
mt. Enklare då vi hade bil!
 
9. Vad har du inte gjort den här månaden som du vill göra nästa månad? - Choklad och vinprovningen
återigen. Det blev aldrig den i oktober månaden och hoppas på att vi kanske kan göra den i november under
någon helg som Niclas kommer hem ifrån Norrköping. Får se!
 
10. Bästa outfiten för den här månaden.
#1 - - Jeanette:

Vad jobbigt med sjukskrivningen, hoppas du återhämtade dig snabbt!

#2 - - Amanda:

Så roligt att få läsa<3

#3 - - Julia:

Låter som en bra månad :)

#4 - - Alice:

Roligt att läsa! ^^ Sv: Åh, tack så mycket fina du, det hoppas vi med, hihi! <3

#5 - - A M:

fint av dig att bidra till bröst cancerfonden! <3 Kul inlägg!
sv: tack <3

#6 - - lars:

Ja hoppas du inte känner dig ensam nu i November när din kärlek studerar på annan ort. men jag ser du har en hel del omkring dig, läsning, jobb bekanta mm
ha det så bra