30 oktober - mĂ„ndag 💕

 
Ja, dÄ var stora dagen kommen. Den stora sorgsna dagen kommen. Idag vaknde jag upp för sista gÄngen
med min Àlskade pojkvÀn pÄ fyra dagar. Sorgligt men sÄnt som hÀnder. Jag fixade iordning mig i vanlig ordning
och pussade och kramade sedan om Niclas innan jag var tvungen att Äka till jobbet. Han tog tÄget sedan 08:21,
vilket var som sagt trÄkigt, men ett mÄste. PÄ arbetet har det gÄtt bra, inte mycket att sÀga och efter arbetet sÄ
tog jag mig till FC för att jag hade tid hos optikern 16:00. Gjorde syntest och kollade vilken skÀrpa pÄ glasögon-
en som kommer att fÄ pÄ de nya snygga bÄgarna. 0,5 har jag pÄ höger och 0,75 pÄ vÀnster - vilket gör att jag
Àven Àr astmatiker. Med bÄgarna (ja, de som jag kommer att ha pÄ mig under vardagarna och ett par solglas-
ögon) bestÀllda och fixade, mötte jag upp min kÀra mor och shoppade tillsammans en underbar födelsedagsp-
resent till min kÀra far som fyller Är pÄ torsdag. EfterÄt svÀngde vi förbi mig för att hÀmta upp min packning och
vidare for vi hem till mina förÀldrar. Blev stuvade makaroner med köttbullar till middag och efter middagen sÄ
pratade jag med min underbara pojkvÀn som verkar ha det bra, trotts omstÀndigheterna. Nyss tittat pÄ partile-
dar duellen och druckit mig en kopp te plus intagit en delicatoboll. Mums!
 
Ska nu lÀgga mig till sÀngs dÄ jag Àr rÀtt sÄ trött. Ska slÄ igÄng senaste star wars filmen pÄ datorn och
sova till den. Mysigt! Imorgon ska jag Àntligen fÄ se mitt schema, ska bli sÄ sjukt spÀnnande och se hur jag
arbetar inom de nÀrmsta mÄnaderna och om jag fÄtt min semester beviljad och att jag Àr ledig bÄde pÄ julafton
och nyĂ„rsafton. Önska mig all lycka!
 
Kram 💕
#1 - - Ida:

Tufft nÀr man ska vara ifrÄn varandra<3

#2 - - Pauline Hurtig:

sÄ jobbigt att vara ifrÄn :(