Julig löpare & kökshandduk 💕

 
I tisdags så var jag tillsammans med min mamma ute i centrumet där jag slank in på Hemtex eftersom att jag
var oerhört sugen på att köpa något juligt till lägenheten. Alltid velat köpa en kökshandduk och en löpare till
vardagsrumsbordet. Senast jag tittade på en löpare så skrattade jag och Niclas oerhört mycket åt måtten för
att den var typ tre gånger som stor som vårt vardagsrumsbord haha! Tur att jag inte köpte den.
 
Men löparen köpte jag för 89 kr och kökshandduken köpte jag för 49 kr. Nöjd och hoppas Niclas också blir 
det då han idag kommer hem och jag ska visa nya fyndet till lägenheten!
#1 - - Anonym:

Så fina köp! :-D Kramis

#2 - - lars:

Bra fyndat löpare och handduk, Har du börjat adventspyssla ? Ikväll sopar Hanna golvet med de andra I Idol. ha det så gott

#3 - - Alice:

Så fina! ^^ Haha, tur att ni inte köpte den som var för stor senast!