30 november - torsdag 💕

 
Idag har det minsann varit en speciell dag. IstÀllet för att vara pÄ jobbet sÄ var jag och nÄgra kollegor pÄ
planeringsdag. Började Ätta idag (eller vi var dÀr snarare 7.30) och det blev allt en sovmorgon skönt nog! Men
pÄ en halvtimma bara men det Àr det sÄ vÀrt! Aja annars sÄ var dagen bra. Startade med frukost, sedan vid
8:15 fick vi presentera oss och sitta i smÄ grupper med folk frÄn min avd och frÄn andra avd och prata om vÄr-
den. Paus, Ànnu mera grupparbete, sedan lunch och ni ser ju vilken god lunch vi fick!! EfterÄt sÄ satt vi en
annan grupp och diskuterade Ànnu mer, ytterligare en paus och sedan slutade vi vid 16:00. Var inte hemma
fören efter 17:00 och direkt började jag vÀrma pÄ en potatisgratÀng i mikron-ugnen och stekte pÄ kassler. Gott!
 
Precis nattat min underbara flicka som somnade konstigt i min famn att jag hade svÄrt att ta mig dÀrifrÄn
sedan. Men det kanske var tanken, mohaha? Nej, men brorsan min hjÀlpte mig att komma loss tillslut och nu
sÄ tittar jag pÄ bytt Àr bytt. Efter programmet ska jag ta och packa ihop allt, prata med min Àlskling och sedan
sova. Efter en Ätta timmars planeringsdag har man blivit sjukt trött haha. Men fÄtt vÀldigt mycket beröm, vilket
dÄ aldrig Àr fel hehe.
 
Hoppas er torsdag varit bra idag!
 
Kram 💕
#1 - - NICOLE:

LÀt som en rolig dag ÀndÄ :) Jag ser ocksÄ det programmet nu men ska snart börja packa lite :) SV: ja det Àr ju sÄ galet gott :) Vi fÄr besök pÄ söndag sÄ jag ville ha det gjort nu innan helgen dÄ jag inte Àr sÄ mycket hemma de kommande dagarna :) Men det kommer nog bli mer bakat sÄklart innan julen :D
Haha eller hur! Jag har ocksÄ gÄtt upp riktigt tidigt den hÀr veckan sÄ jag kommer nog vara helt utslagen imorgon kvÀll ;D