29 november - onsdag 💕

 
Idag steg jag upp tidigt. Eftersom att jag tog bort passen i helgen sÄ passade jag pÄ att skriva upp mig pÄ ett dagpass idag, vilket jag ocksÄ fick skönt nog. Och det blev ett hÀrligt gÀng idag & en underbar ssk & ett hÀrligt samarbete med en uska. Efter arbetet gick jag genom kulvörten för att ta mig till avdelningen som min gammelmormor ligger pÄ just nu. IgÄr vid 20:00 Äkte hon Äter till akuten & idag runt 14 fick hon Àntligen plats pÄ en avdelning och hon blev sÄ glad över att jag kom förbi. Min bror & brorsdotter plockade upp mig och efter det har jag tittat pÄ spirit, Àtit pannkaka & myst med familjen. Nu Àr det dags att natta Jenny & det Àr min tur och efter jag nattat henne blir det lite serier & samtal med min Àlskade pojkvÀn.
 
Kram 💕
#1 - - Tove Arvidsson:

Rolig bild :)

#2 - - My:

Hoppas det inte Àr allt för allvarligt med din gammelmormor <3

#3 - - My:

Hoppas det inte Àr allt för allvarligt med din gammelmormor <3

#4 - - Denise:

Skönt att arbetet flöt pÄ bra! :)