Chansen till en vinst 💕

 
 
Jag Àr med i den hÀr jag-utmaningen hos Johanna som nu Àr avslutad. Men man kan ju rösta pÄ inlÀgg-
en och den som fÄr flest röster vinner med ett specifikt inlÀgg. Och idag fram till klockan 19:45 och det
skulle betyda sĂ„ himla mycket om ni skulle vilja gĂ„ in HÄR och rösta pĂ„ mig. Skulle betyda en massor!
#1 - - Days by Johanna:

Ja det Àr alltid lika spÀnnande, jag kikar in stÀllningen flera gÄnger om dagen haha

#2 - - jessy:

Roligt :D

#3 - - jessy:

Har redan röstat :) Kram

#4 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Lycka till! :)

#5 - - Netti Starby:

Vad kul och jag röstar pÄ dig! :-D Kramis

#6 - - Amanda:

Lycka till!! :)

#7 - - Louise:

Röstade sÄklart pÄ dig! :)

sv: LÄter som en mysig och vÀlbehövlig dag :D

#8 - - Kattis:

HĂ€rligt! Jag röstade pĂ„ dig redan igĂ„r kvĂ€ll nĂ€r mailet kom!😉 Lycka till!

sv: Tack för dom fina orden!â˜ș

#9 - - Julia%252520Persson:

Lycka till -,)

#10 - - Days by Johanna:

Ja vi fÄr se om det gÄr sluta med blöja, annars fortsÀtter vi lite till med det :)

Jag röstar med, tror inte det Àr emot reglerna, haha, borde vÀl jag vet som bestÀmmer *s*

#11 - - NICOLE:

SÄg att du vunnit, va?? :) Kul! Grattis isf :D SV: jo det blir nog jÀttebra med den klÀnningen :) Tack för Äsikten! Har inte bestÀmt Àn vilka det blir ;)
Nej men vad trÄkigt, hoppas du Àr bÀttre nu?