31 maj - onsdag 💕

 
Var Ă„terigen hemma ifrĂ„n arbetet idag. AlltsĂ„ herrejösses vad less man blir bara pĂ„ tvÄ dagar, men förstĂ„r absolut varför jag var hemma. Febern har skönt nog gĂ„tt ned idag & jag satte igĂ„ng Zumba dvd:n för att se stegen som jag sedan ska utföra dĂ„ jag blir helt Ă„terstĂ€lld. Ser sĂ„ roligt ut! Men ja, killen började inte fören sent idag sĂ„ har varit en riktigt mysmorgon tillsammans med honom! Efter att han Ă„kt till jobbet har jag diskat, latat mig i soffan framför serier & lagade Ă€ven krabbelurer till middag. Och ja, ni ser hur klumpig jag Ă€r!! Aj, sĂ„ ont det gör! Men det vĂ€ger verkligen upp genom att jag har vunnit pĂ„ Johannas jag-utmaning idag! Jag vill tacka alla fina vĂ€nner, slĂ€kt och familj som stöttade mig. Även underbara ni! 
 
Nu blir det att fortsÀtta att ta det lugnt och bara mysa i soffan tills att killen kommer hem ifrÄn arbetet. Mysigt!
 
Kram 💕
#1 - - Flisan:

sv: ja :D

jobbigt med sjukdom :/

#2 - - Gabriella :

Åh sĂ„ roligt med zumba!!

#3 - - Ida Lindborg ♡:

usch dÄ, men skönt att febern gÄtt ner!!!

Sv: taaack snÀlla!!

#4 - - Anita:

Aj aj... :(

#5 - - Matilda Berlin:

Vad skönt att febern har börjat lÀgga sig! Hoppas du blir helt frisk snart =) kram

#6 - - Mia Forsberg:

Aj aj, inte kul att brÀnna sig! :( Det gör ju sÄ jÀkla ont..

Hehe det var inte 1 vecka kvar tills mamma flyttar den dagen du kommenterade, det var bara 2 dagar - alltsĂ„ flyttar hon idag, wiiie! :D Hon och flyttbilen kommer hit till Kalix under eftermiddagen, men jag ska kvittera ut hennes nyckel 12.30 och dĂ„ Ă„ker jag dit till lĂ€genheten och ordnar lite saker innan de kommer :D Haha ja hon har extremt mĂ„nga flyttlĂ„dor, tror det blev totalt 45 eller nĂ„got sĂ„nt + sĂ€ckar med klĂ€der, gardiner, handdukar och andra mjuka saker. Galet mycket! FörstĂ„r inte hur hon fĂ„tt plats med allt i sin lĂ€genhet som varit 1,5:a pĂ„ 48 kvm + förrĂ„det. ;o ÄndĂ„ har vi slĂ€ngt och skĂ€nkt bort massor, haha! Men nu fĂ„r hon ju en större lĂ€genhet och har som sagt mindre saker sĂ„ nu blir det nog bĂ€ttre ;)

Min mommo bodde i grannlÀgenheten bredvid mamma, sÄ det var himla smidigt och bra! :D Nu kommer ju mamma idag flytta hit till Kalix, 1 km ifrÄn mig (ca 10 min promenad), sÄ dÄ fÄr hon 5 mil till mommo. :)

#7 - - jessy:

ajaj :(

#8 - - moa:

vad skönt att febern har avtagit finis och vilken produktiv och hÀrlig mysig morgon du har haft. stort grattis till vinsten hos Johanna <3 jag önskar dej en underbar Torsdag & Zumba Àr huuuur roligt som helst :D

#9 - - Netti Starby:

Aj aj aj det dÀr ser ont ut! Kramis

#10 - - Mirre - Sweetwords:

vad roligt att du vann, men aj sÄ ont

#11 - - Pauline Hurtig:

aj :(