30 maj - tisdag 💕

 
Bjuder pÄ lördagens bild dÄ det idag har regnat. FrÄn att gÄ frÄn lördag dÄ det var 26 grader ute, till 29 pÄ söndagen, 18 grader pÄ mÄndagen till regn idag haha. Ja, vÀdret Àndras verkligen! Men aja, idag var jag
hemma pga febern. KÀnde att jag inte skulle förvÀrra den dÄ jag ÀndÄ arbetat tvÄ dagar med den hÀr febern.
Dags att fÄ vila och fokusera pÄ att bli bÀttre. SÄ blev soffhÀng hela dagen, köpt tvÄ presenter till till Niclas &
pratat i telefon med mamma som ocksÄ varit hemma och varit sjuk idag. Annars sÄg jag klart pÄ awkward &
bara allmÀnt myst i soffan. Zumba dvd:n jag köpte via fyndiq damp ned i brevlÄdan idag, wihu!
 
DÄ killen kom hem försökte jag mig pÄ att diska, men slutade med att jag blev helt utmattad och la mig
till sÀngs och somnade i typ en tio minuter eller sÄ. Blir att se pÄ the 100 och bara ta det lugnt. Hoppas att ni
alla har haft en underbar tisdag idag!
 
Kram 💕
#1 - - Erika:

Feber Àr inget skoj. Krya pÄ dig!

#2 - - Amanda:

Haha alltsÄ Sveriges vÀder Àr ju underbart!

#3 - - pink Unicorn MetalHead:

Ja det ska bli riktigt kul! :) Fin bild, gillar fÀrgen pÄ dina lÀppar!! Superfin!

#4 - - elin:

Krya pÄ dig!<3

#5 - - j:

Fin bild!@

#6 - - Matilda Berlin:

Krya pÄ dig fining!! <3

#7 - - Louise:

Krya pÄ dig! Hoppas du mÄr bÀttre idag :)

#8 - - Bella:

Krya pÄ dig!

http://nouw.com/bellss

#9 - - Pauline Hurtig:

hoppas vÀdret bestÀmmer sig snart :)

#10 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Men fy, sÄ besvÀrligt att ha sÄdan feber. Hoppas du kryar pÄ dig riktigt ordentligt <3 <3

Har du sett de andra filmerna pÄ min lista? För eftersom du gillar de tre du nÀmnde kommer du absolut gilla de andra ocksÄ :D :D

#11 - - Alice:

HÀr har vÀdret ocksÄ dippat totalt! :/ Krya pÄ dig finis! <3