Tyr & hantverk 💕

 
I vÄrt centrum har vi en affÀr som heter tyr och hantverk som Àr en utav mina absolut favorit affÀrer! Förra
pÄsken fick jag ett presentkort utav mina förÀldrar pÄ 300kr att shoppa loss för, vilket jag dÄ sjÀlvklart gjorde.
HÀr Àr det första köpet och det Àr ju som sagt en karaff. En dyr & fin karaff för hela 230kr. SÄ hoppas att den
har bra kvalité för att bÄde jag och Niclas Àr oerhört nöjda över karaffen.
 
Och hur söt Àr inte den hÀr post-lÄdan?! Det Àr tÀnkt att den ska sitta i hallen hos oss, för att ofta dÄ man fÄr
post sÄ lÀgger man all post rent reflexmÀssigt pÄ ett köksbord eller en pall eller vart man nu lÀgger det man
fÄtt frÄn brevbÀraren. DÄ tÀnkte jag att man kunde lÀgga i den hÀr, dÀr allt Àr samlat och dÄ jag kommer hem
kan jag lÀgga i Niclas post dÀr i eller tvÀrtom. Jag tycker den Àr underbar men min kÀra pojkvÀn tycker att den
Àr bÄde onödig och inte anvÀndbar. Dock har jag gett honom en deadline - vi kan gÄ & byta den mot nÄgot
annat, men dÄ mÄste det ske snart. Annars behÄller jag den mer Àn gÀrna, hihi!
Och den kostade 99kr. Inte ett sÄ farligt pris ÀndÄ!
#1 - - Julia Persson:

Hoppas du fÄr en super bra kvÀll! kram

#2 - - Piezes:

SĂ„ fina!:D kram

#3 - - Natalia:

SĂ„ fina saker :)

#4 - - Days by Johanna:

SÄ fin karaff! Och postlÄdan Àr fin, min sambo hade tyckt samma sak som din grabb!

Hoppas flytten blir av till helgen för er. FörstÄr ni lÀngtar.

#5 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera Ă€ven lĂ€rare & doula ★:

Åh sĂ„ fina saker :D. FörstĂ„r att du gillar en butik som har sĂ„nt :)

#6 - - SOFIA:

Åh sĂ„ gullig postlĂ„da!