Om den 27:e och 28:e mars - mĂ„ndag & tisdag 💕

 
MĂ„ndagen:
Ja, i mÄndags var det bara att kliva upp tidigt tidigt. Innan fem snÄret gick bÄde jag och min sambo upp
för att packa och göra oss i ordning. Sedan fick vi gulligt nog kaffe ifrÄn hotellpersonalen tack vare att vi var
uppe sÄ pass tidigt, kan tÀnka mig att hotellkaffe inte Àr sÄ gratis. Eller? Men ivÀg kom vi iallafall i god tid för
att hinna med vÄrt flyg som skulle avgÄ 8.30 frÄn Stansted. Jag som mÄdde sÀmre Àn sÀmst hade det körigt,
men det fungerade. Dock var vÀl det sÀmsta som kunde hÀnda - vi fick inte gÄ ombord pÄ planet fören typ 10.
Det var dÄ inte helt roligt att stÄ och vÀnta i den dÀr kön, men vÀl pÄ planet fick jag bÄde kitkat och varm cho-
klad. Gott!
 
Efter tvÄ timmar och en kvarts flyg sÄ landade vi i Skavsta och tog sedan bilen dÀrifrÄn hemÄt mot oss.
Det Àr sÄ skönt men samtidigt sÄ konstigt att sÀga hem till mitt egna hem, dÀr mina förÀldrar inte tog emot oss
eller sjuka mig precis som dem brukar göra. Men skönt att ha min underbara pojkvÀn hos mig som bÄde disk-
ade, lagade mat och tittade pÄ de program som jag ville se pÄ - Talang & Let's dance. Dock var natten mindre
rolig dÄ jag hostade hela natten och hade feber, sÄ dÄ jag gick upp för att spotta ut det Àckliga slemmet, sÄ
gick jag och lade mig i en genomblöt sÀng. Hemskt! Killen min vÀgrade lÄta mig ligga dÀr, sÄ snÀllt gick han
upp för att hĂ€mta mig en handduk. Han Ă€r allt för go den dĂ€r killen! 💕
 
 
Tisdag:
Och idag dÄ. DÄ vaknade vi gemensamt upp halv tio, men minus min sömn under natten sÄ fick jag nog
inte riktigt den sömn jag egentligen behövde. Hoppas pÄ bÀttre sömn inatt! Men tog mig en skÄl med yoghurt
och flingor, dÄ det var lÀnge sedan vi Ät en ordentlig frukost nu, och tog det lugnt i soffan. Försökte mig pÄ en
dusch, men helt slut efter det. Försökte mig pÄ att stÀda upp lite i hemmet, men fick snabbt ta mig till soffan
igen. Nyss gjorde jag min egna middag - kokt potatis med panerad fisk, och potatisarna för första gÄngen. Och
ja, det gjorde mig totalt slut det med. Nu fryser jag och pratade nyss med mamma, saknaden Àr verkligen stor!
Ska försöka mig pÄ att diska smÄ saker, en sak i taget typ, och fortsÀtta att se pÄ Grimm och vila tills min
Ă€lskling kommer hem!
 
Kram 💕
#1 - - jessy:

Roligt med lite update om vardagen-inlÀgg :D

#2 - - Gabriella :

Åh sĂ„ jobbigt med feber!!

#3 - - Tilda Barkselius:

Åh sĂ„ gott det sĂ„g ut, men otroligt jobbigt att du mĂ„r sĂ„ dĂ„ligt. Krya pĂ„ dig!!

#4 - - J:

Gulligt att ni fick kaffe!!

#5 - - Alice:

Oj oj, krya pÄ dig finis! <3 Vad snÀllt att ni fick kaffe av personalen! ^^

#6 - - Bella:

Krya pÄ dig,kram!

#7 - - Linda:

Mysigt att vakna upp gemensamt!!

#8 - - Mia Forsberg:

Vad synd att du Àr sjuk och inte mÄr bra :( Hoppas du blir kryare snart! Hade ni det bra i London? :)

Haha ja jag hatar ocksÄ att dansa, gör det aldrig nykter (bara ibland nÀr jag Àr ensam hemma ;)), knappt sÄ jag dansar nÀr jag Àr full heller. Dans Àr inte min grej, haha :D

Just nu bor jag och mamma 5 mil ifrÄn varandra, det tar ca 40 minuter att köra. Men i juni flyttar hon som sagt hit till Kalix :D

#9 - - Amanda CL:

krya pÄ dig! Inte kul att vara sjuk <3

sv: nej det Àr verkligen inte kul :/
Ja precis gÄr ju bÀttre Àn förut i alla fall men blir fortfarande rÀtt lamslagen av just den Ängesten :/

kramar

#10 - - Frida:

Usch vad jobbigt. Har ocksÄ varit sjuk en del pÄ senaste, Hoppas att du blir bÀttre snart