31 mars - fredag 💕

 
Goddagens! Vaknade upp med ett alarm klockan 8.00 och skyndade genast in pÄ 1177 vÄrdguiden för att
boka en tid till vÄrdcentralen. Lyckligtvis hade dem en tid klockan 10.45, sÄ steg upp, tog det lugnt i soffan
innan jag och sambon gick ivÀg. LÀkaren misstÀnker astma eller allergi, men det undrar jag verkligen. Tror nog
att det snarare handlar om en influensa, virus eller en infektion i kroppen. Tog ett par tester som visade positi-
vt mot husdammskvalster och tog Àven ett CRP prov (som visar hur min sÀnka ser ut). En vanlig frisk mÀnn-
iska ska ha under 10, sjÀlv har jag en sÀnka pÄ 118. Hm.. Undra pÄ att jag mÄr dÄligt, va? LÀkaren skrev ut
Cocilana till mig och hoppas att hostan snart försvinner. Yrseln Àr pÄ högsta nivÄ och trötthet har Àven tillkom-
mit pga Cocilanan. Men jag hoppas bara att jag Àr frisk tills pÄ mÄndag sÄ att jag Äterigen kan arbeta!
 
Efter vÄrdcentralen har jag bara tagit det lugnt. Killen min arbetar sista kvÀllspasset för den hÀr veckan
och lÀngtar som fan till att han ska komma hem! Ingen kul att sitta hÀr ensam i sin lÀgenhet med yrsel. Men
det finaste skedde ÀndÄ - fick ett samtal ifrÄn min mest Àlskade brorsdotter! Hon tyckte att det var trist att vi
inte kunde trÀffas, hon berÀttade att hon lekte undersköterska för att jag Àr undersköterska, berÀttade att hon
verkligen saknar & tycker om mig och avslutade samtalet med ett jag Àlskar dig, puss! Det har verkligen gjort
min dag, dÄ jag har kÀnt mig nedstÀmd över att inte fÄ trÀffa min mest Àlskade brorsdotter pga att jag Àr sjuk.
Hoppas att jag tillfrisknar snart & att jag snart fĂ„r trĂ€ffa min Ă€lskade brorsdotter. Faster Ă€lskar dig med! ♄
 
Kram 💕
#1 - - jessy:

Jaha okej, dÄ fÄr jag be om ursÀkt :) Kommer aldrig ihÄg vad jag lÀser i tidigare inlÀgg! Hoppas du kryar pÄ dig!

#2 - - JoJo:

krya pÄ dig vÀnnen! hoppas du mÄr bÀttre snart :)

sv; tusen tack fina du, det vÀrmer att höra! :)

hehe ne men förstÄr er. man vill ju inte att bordet tar upp typ hela vardagsrummet ju. man vill ju fÄ plats med annat ocksÄ :)
ja, vi fÄr se hur jag gör. har ett skÄp i badrummet jag ska fixa först nÀr jag vÀl orkar xD haha! jadu, ingen aning. men kanske för att mÄnga tycker ett det Àr fint med marmor eller nÄt? :)

jag var in pÄ en sida nÀr jag sökte pÄ den boxen, men det stod knappt nÄn information om den pÄ sidan :/

kram​​​​​​​ 💕

#3 - - Mirre:

Men usscch hoppas att du piggnar pÄ dig snart, lÄter som du skulle fÄtt influensan

#4 - - Flisan:

Sv: hehe okej ;P

Jobbigt med allergi/astma!

#5 - - Gabriella :

Hoppas att det hjÀlper och att du blir bra!!

#6 - - Erika:

Men ush. Hoppas de kan fÄ bukt om vad det Àr, krya pÄ dig!

#7 - - Julia Persson:

Svar: ja absolut det tycker jag du ska göra, det Ă€r verkligen sĂ„Ă„ gott!! Va kul Ă„ höra♄
Krya pÄ dig!

#8 - - NICOLE:

SĂ„ tokigt, undras vad det Ă€r för nĂ„got.. vĂ€rst Ă€r ju att inte veta sĂ„ att du kan fĂ„ rĂ€tt behandling. Men snart fĂ„r du nog rĂ€tt/bra hjĂ€lp ska du se. Men det Ă€r aldrig roligt att mĂ„ dĂ„ligt :( SV: Jaa sĂ„ himla roligt :D NĂ€ fy sĂ„ trĂ„kigt att vara sjuk och typ bli isolerad hemma.. Och NEJ fy vad ledsen jag blev av att lĂ€sa det!!! Vet ju hur lĂ€ngesen det var du trĂ€ffade henne och sĂ„ ska du inte ens kunna göra det nu nĂ€r hon vĂ€l kommer.. nĂ€ fy sĂ„ himla trĂ„kigt :(((( Lider verkligen med dig.. Även om hon kommer igen sĂ„ vill du ju inte missa nĂ„gon gĂ„ng sĂ„klart!
Jo jag vet vad sÀnka Àr =) Och ja du har ju sannerligen nÄgot skit i kroppen.. hoppas ni fÄr bot pÄ det nu!!

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men usch dÄ, hoppas medicinen hjÀlper!

#10 - - Kattis:

NĂ€men usch dĂ„ förstĂ„r att du inte mĂ„r bra om nĂ€r du har den sĂ€nkan, hoppas verkligen du kryar pĂ„ dig snabbt sĂ„ du slipper all yrsel, hosta och trötthet!<3 och kan trĂ€ffa din brorsdotter snart ocksĂ„ sĂ„ klart!â˜ș

#11 - - Boel:

Krya pÄ dig! Hoppas att du mÄr bÀttre snart <3

#12 - - moa:

Hej sötis, vad trÄkigt att lÀsa jag hoppas du frisknar till snart. :( och vilken underbar brorsdotter du har haha sÄ söt som leker undersköterska eftersom du Àr det. dÀr har du din förebild ser jag <3 :D va rÀdd om dig, sov mycket och drick vÀtska. kramis

#13 - - Julia Svensson:

Fina du!