30 mars - torsdag 💕

 
Yes, det hÀr Àr vad min och Niclas morgon började med. Klockan sju ringde alarmet för att vÄr tvÀtttid
började dÄ. SÄ fyra tvÀttar totalt, tvÄ torktumlar omgÄngar & sedan har vi hÀngt in resterande klÀder i ett tork-
skÄp. Litet, men större behövs dÄ inte dÄ endast en familj/lÀgenhet eller hur man sÀger fÄr vara dÀr Ät gÄngen.
Sedan blev det att fixa sig inför VC, dÄ jag verkligen behöver kolla upp vad det Àr för nÄgot jag gÄr runt med,
men tyvÀrr hade jag missförstÄtt allting via nÀtet. Dem har dessvÀrre inte drop in tider vid vÄr nÀrmsta VC
lÀngre, tyvÀrr. SÄ Äterigen hemÄt för att dÄ vara helt omedveten om varför jag Àr sjuk...
 
Men finaste killen skjusade in mig till arbetet för att jag skulle gÄ en kurs, HLR-kurs. Det var egentligen
inte helt frivilligt, men skönt att ha det gjort! Efter att ha praktiskt utfört moment som ska rÀdda mina patient-
er, kom pappa förbi arbetet för att hÀmta upp mig och lÀmna mig hemma i min lÀgenhet. Jag Àr oerhört tack-
sam till min kille och min pappa, som bÄda offrade mycket för att kunna hjÀlpa mig!
 
VÀl hemma blev det att dricka en kopp kaffe ur nya muggen ifrÄn London och sedan har jag tyvÀrr inte
orkat mera. Men jag har haft fullt upp och Àr vÀrd att fÄ vila ut nu! Dags att se pÄ fler avsnitt utav Grimm, Àta
middagen min underbara sambo har tillagat Ă„t mig och sedan bara ta det lugnt tills att han kommer hem!
 
Kram 💕
#1 - - Carro:

Krya pÄ dig, hoppas du blir bÀttre snart!

#2 - - Flisan:

sv: ja hon spelar buffys bÀsta vÀn hehe :P

skönt med lugn kvÀll :D

#3 - - Days by Johanna:

Vad synd det inte blev som du tÀnkt dig, men bra du skall kolla upp det :)

NÀr man som förÀlder Àr ledig och inte jobbar fÄr inte barnen vara pÄ förskolan. DÀr Àr man bara nÀr man ha behov av tillsyn, vilket man inte har om man sjÀlv Àr ledig :) Fast nÀr man skolar in gÀller inte de reglerna, dÄ Àr barnet dÀr, men dÄ jobbar man inte sjÀlv :)

#4 - - jessy:

bra att gör HLR Àven om det inte var frivilligt, tycker alla borde ''tvingas'' gÄ det vad man en jobbar med dÄ det Àr sÄ pass viktigt :) Man kan ju faktiskt rÀdda liv. :)

#5 - - Tilda Barkselius:

HÀrligt att fÄ fyra tvÀttar gjorda!

#6 - - Gabriella :

Åh sĂ„ roligt med en ny mugg!!

#7 - - NICOLE:

Jaa nu fÄr du vila, Àta gott och bara göra lugna aktiviteter sÄ du blir frisk! =)
SV: Tack vad kul att du tycker det :) . Praktiker behöver kanske inte vara pÄ orter? Du kan ju börja studera och kÀnns det inte bra sÄ kan du ju hoppa av. Kanske Àr bra om du söker för att se om du kommer in med :) Det kan vara tryggt menar jag. NÀ det Àr inte alltid kul att gÄ med massa man inte kÀnner, men du kan ju lÀra kÀnna ett par riktigt bra vÀnner med :)
Ja fy ja, att inte veta vad sjukdomen beror pÄ Àr ju aldrig roligt :( Hoppas du snart blir bÀttre! Haha.. det kommer :)

#8 - - Anonym:

LĂ„ter som en bra dag! ;)

Svar: TyvÀrr skulle jag inte kunna lÀgga ut videon eftersom mina tvÄ kompisar skulle inte tillÄta det. Men jag har gjort ett inlÀgg pÄ receptet dÀr du kan gÄ in och kolla om du vill ;)

#9 - - Julia Persson:

LĂ„ter som en bra dag! ;)

Svar: TyvÀrr skulle jag inte kunna lÀgga ut videon eftersom mina tvÄ kompisar skulle inte tillÄta det. Men jag har gjort ett inlÀgg pÄ receptet dÀr du kan gÄ in och kolla om du vill ;)

#10 - - Mirre - Sweetwords:

Bra med stora tvÀttmaskiner och torktumlare osv sÄ man fÄr undan mycket

#11 - - Julia Svensson:

Ha en fin kvÀll!

#12 - - Ida Lindborg ♡:

Hoppas du mÄr bÀttre snart!

Sv: haha, det gör jag ;)

#13 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera Ă€ven lĂ€rare och doula ★:

Skönt med tvÀttdag :D.

Skulle behöva uppdatera mig inom HLR :)

#14 - - J:

Skönt med skjuts till jobbet!!

#15 - - MALIN:

Inte kul med tvÀtt..... men skönt nÀr det vÀl Àr gjort! Kram

#16 - - Linda:

Skönt att fÄ tvÀtt gjort :-)

#17 - - Anita:

HÀrligt att ha tvÀttandet avklarat!