Om den 29:e och 30:e juni - torsdag & fredag 💕

 
Torsdag:
Ja, igÄr dÄ. DÄ var det fullt upp hela dagen! Sov rÀtt sÄ dÄligt eftersom att jag aldrig riktigt kan slÄ mig
till ro efter att ha arbetat kvÀll och ska upp tidigt dagen efter. Men gjorde det för min Àlskade mammas skull
dÄ hon fyllde Är. Skulle ha arbetat kvÀll med andra ord men nÄgon kollega var gullig och bytte med mig. Men
blev dÄ att arbeta, tacka av en kollega och lite annat innan jag Äkte och mötte upp min mamma och min
sambo som var ledig. Sedan Äkte vi in till medis och satte oss pÄ Snaps och tog oss en öl. Höga kusten
blev det & den ölen var riktigt god. Vidare efter typ en och en halv timme dÄ vi suttit och myst, gick vi för
att köpa mig en glass. Lakritsdaim, kladdkaka och oreoglass i kulor. Gott, sÄ delade vi tre pÄ dem medan vi
promenerade till restaurangen. Utanför restaurangen mötte vi upp min pappa och bror och gick in pÄ en
grekisk restaurang som hette dionysos. AlltsÄ herregud vad gott det var! Vi fick bondesallad till förrÀtt, so-
uvlaki till varmrÀtt och baklava till efterrÀtt. SÄ gott! AlltsÄ tog vi en meny som inte var allt för dyr och myck-
et mat fick vi för pengarna och jÀkla vad lyxigt det var!
 
Sedan sÄ Äkte vi vidare hem til mig och Niclas och dÀr bjöd vi pÄ kaffe medan min pappa och kille 
fixade lampan. Vi hade köpt en lampa pÄ Mio dÀr sladden eller liknande inte fungerade. SÄ att min pappa tog
med sig nÄgon sladd han hade hemma och testade - och det fungerade! Lyckan alltsÄ. Och sÄ fick min 
mamma sin present som ni kan se hÀr ovanför. Hon vart riktigt glad & sÄ fick hon ett rosévin utav fina Nikki!
Sedan dÄ de Äkte hem runt halv nio snÄret kanske sÄ satte vi igÄng Batman VS Superman och Àven fast
att jag sov mestadels utav filmen mÄste jag fÄ sÀga att den var bra!
 
 
Och sÄ idag dÄ. Idag Àr det fredag men inte sÄ mÄnga timmar kvar. Snart lÀggdags men tÀnkte hinna
med ett litet blogginlÀgg innan dess. Idag har jag skönt nog varit ledig ifrÄn arbetet. Det var jag verkligen vÀl-
förtjÀnad kÀnde jag! Dock sov jag orolig och hade tvÄ mardrömmar - den vÀrsta utav allt dÄ jag drömde att
min finaste pojkvÀn dumpade mig. Usch för sÄdana drömmar!! Men aja, gick upp strax efter Ätta, Ät en fruk-
ost framför supernatural och har sedan dess bara tagit det lugnt. Killen har arbetat sÄ att jag har verkligen
bara slappat framtill att han kom hem. Försökte mig pÄ lite trÀning, men tror att jag bÄde har Àtit dÄligt och
druckit dÄligt idag för att jag höll pÄ att svimma sÄ blev inte sÄ mycket trÀning för mig. Killen kom hem runt
16:00 och dÄ hade han varit och handlat. Köpt hem tvÄ body butter till mig (alltsÄ den godingen!) och sen
köpte han jordgubbar till efterrÀtt. SÄ gott! 
 
Tillsammans tillagade vi en super god tacopaj till middag framför filmen what to expect. Den var jÀtte
bra, jag hade tydligen sÀtt den redan men glömt bort det haha. Sedan Ät vi jordgubbar, vattenmelon och mörk
choklad till efterrÀtt med ett gott chai te till filmen 13. SÄ gott och sÄ lyxigt! Jag Àr sÄ himla mÀtt sÄ att jag
inte vet vart jag ska ta vÀgen. Men gott var det minsann!
 
Kram 💕
#1 - - MALIN:

Vad gott det ser ut! Kram

#2 - - Norahsmamma:

Fina bilder!!!

#3 - - My:

Usch har drömt liknande drömmar. VÀrsta nÀr man vaknar och har panik och vet inte vad som Àr sant eller bara dröm!