Månadens avslutande - juni månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa på den här månaden? - Diskmaskinen har anlänt, vi har firat midsommar i Örebro
med fina släkten och jag har fått umgås med min älskade mormor. Guld värt! Och även fått fira min mamma & min älskade sambo då de båda fyllt år under månadens gång + att jag har haft inflyttningsfest +
andra firanden.
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden? - Då jag fått klagomål emot mig. Falska anklagelser. Det var
nog ett utav det värsta jag varit med om just nu!
 
3. Det bästa köpet den här månaden? - I know, jag sade att jag hade köpstopp men det har då inte gått. Vi
har köpt en diskmaskin, jag har köpt mig en krans till midsommarfirandet, jag köpte sängkläder ifrån Mio, från
Jotex samt H&M, vi har köpt en lampa bland annat på Mio & jag köpte en picknick filt som verkligen behövdes
+ en pärm där jag ska förvara mina recept i ifrån lagerhouse. Säkert något mer, men inget jag kommer på just
nu. Men ändå nödvändiga saker måste jag få säga!
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden? - Jag har fått ett pastamått utav min kära mormor
då hon senast var här och ville köpa något litet till. Vi har ju fått mycket utav henne i inflyttningspresent.
Vi har fått en kaffemaskin (moccamaster), handdukar (1 stor, 2 små), tvål, mini-rivhjärn, tvål + trasa. Och en
vas. VI har även fått sex serveringsskålar + fyra andra par ifrån Åhléns. Och sedan har jag även fått två så
himla fina skålar utav min mamma - två känsloskålar ifrån coolstuff. Knasig & lycklig!
 
5. Det bästa som du har gett bort den här månaden? - Först och främst gav jag bort pengar till min farmor
i födelsedagspresent, sedan köpte jag jättefin outfit till lilla Sam (min kusins först födda barn), jag har köpt 
presentkort på indiska till min svärmor, jag köpte två piké till Niclas i födelsedagspresent + att jag köpte en
plånbok till honom men den köpte jag nog i maj till och med. Sedan har jag köpt en present till min älskade
mamma (en personlig poster ifrån thefashonroom) och en till present till min mormor som hon får imorgon!
 
6. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden? - Jag har läst enbart house of night böckerna.
Jag har läst uppvaktandet, ödet och nu har jag börjat att läsa på gömd.
 
7. Den mest spelade låten den här månaden? - Hm.. Ingen aning. Jag har inte spelat så mycket musik 
den här månaden vad jag kan minnas. Eller spelat en specifik låt.
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? - Jag och min sambo var och såg på Guardians of
the galaxy och huh vad rolig den var. Vi skrattade så vi båda har sexpack till mage just då, haha. Så himla
rolig film och rekommenderar den verkligen!
 
9. Vad har du inte gjort den här månaden som du vill göra nästa månad? - Träffa Jenny och gå på
semester.
 
10. Bästa outfiten för den här månaden. - Helt klart outfiten jag hade på mig på min kusins mottagning.
#1 - - Flisan:

Kul att läsa :)

#2 - - Emelie Andersson :

Så himla mysig månad :) hoppas att juli blir lika bra!

#3 - - Mirre Sweetwords:

Så många trevliga tillfällen från ditt juni och fin du var i klänningen

#4 - - Amanda:

Så kul att läs :)

#5 - - elin:

Åh så mycket fint du fick med dig hem<3