Semster listan 💕

 
Hur lÀnge har du semester? - Jag har 2 veckors semester i Är igen. Tyckte att det rÀckte förra Äret och dÄ
sparar jag Àven 15 dagar till annat skoj sedan. Aldrig dumt!
 
Vad ska du göra pÄ din semester? - Börjar med att vara hemma tre dagar (eftersom att jag Àr lÄngledig
innan semestern börjar sĂ„ blir det 17 dagar), sedan Ă„ker vi till Örebro i tre dagar. GĂ„r pĂ„ konsert, sover pĂ„
hotell. Sedan Äker vi vidare till Sala och ska gÄ i silvergruvan och Àven testa pÄ höghöjdsbanan. Dock Àr
jag inte jÀtte taggad pÄ det, men vi fÄr allt se. Blir Àven att sova pÄ hotell i Sala. Sedan vidare till GÀvle för
att gÄ pÄ ett whisky destilleri - Mackmyra. Blir nog Àven hotell dÀr om vi Äker dit. Sedan ska vi Àven paddla
och sova pÄ hotell igen som ingÄr i ett packet. Sedan fÄr vi se om vi gör nÄgot annat roligt de andra dagarna
men mina förÀldrar har semester dessa tvÄ veckor + att jag kanske ska trÀffa min bÀstavÀn + att jag har lovat
min kusin att spela mini golf. SÄ att det blir nog mer Àn det jag har rabblat upp!
 
Arbetar du dag eller kvÀll sista arbetspasset innan semestern? - Dag skönt nog!
 
NÀr du slutar arbetet, vad ska du göra dÄ? - Det första jag ska göra dÄ jag slutar arbetet Àr att bli upphÀm-
tad utav min kÀra sambo och se pÄ Dunkirk pÄ bio. Vilket ska bli jÀtte mysigt!
 
Vad ser du mest fram emot? - Oj.. Jag ser fram emot att se pÄ konserten och jag ser fram emot att fÄ trÀffa
min Àlskade morförÀldrar. Dem andra sakena jag rabblade upp var jag inte helt 100% med pÄ (Àn Àr jag inte
det) och nÄgot som Niclas vill att vi gör. KÀnns lite som om vi kommer att ha en KBT semester för min del dÄ
jag 1: livrÀdd för att tÀlta ute i skogen, nÄgot killen min vill testa pÄ. 2: jag Àr inte sÄ förtjust i vatten, speciellt
om jag inte nÄr eller kan se i botten. Men det fÄr gÄ. Och 3: livrÀdd för höjder. RÀdd för att jag ska svimma dÀr
uppe pÄ minst 10 meter högst 40 meter upp i luften haha.
 
Vad ser du minst fram emot? - Söndagen dÄ jag börjar att arbeta igen kanske? Eller Àr det höghöjdsbanan?
Eller att Niclas tvingar mig att tÀlta? Hm.. Höghöjdsbanan Àr nÄgot jag egentligen inte vill göra samtidigt som
jag vill göra det. Göra mig av med rÀdslan kanske, testa pÄ nÄgot kul, testa pÄ nÄgot som Niclas Àlskar att 
göra + att jag kommer bli sĂ„ jĂ€vla hög pĂ„ adrenalin vilket inte alltid Ă€r nĂ„got negativt. Även lite trĂ€ning dĂ„ jag
kÀnner att jag vill komma igÄng lite. Men ÀndÄ Àr jag rÀdd haha...
 
Kommer du att handla nÄgot under din semester? - Jo, men det kan jag inte lova att jag inte gör haha. Det
finns alltid nÄgot som lilla Lina vill ha hem. Men vad vet jag inte och jag ska se till att det inte Àr nÄgot onödigt.
Kan man - tror ej det - fÄ en bild pÄ dÄ man gör höghöjdsbanan kommer jag att vilja köpa en sÄdan bild för att
rama in den stor och fet pÄ vÀggen som bevis pÄ hur duktig jag Àr, hihi!
 
Kommer du lÀsa under sommaren? - Absolut! Jag Àr pÄ 10:de delen utav house of night & har tvÄ böcker
kvar. SÄ kommer att bli att lÀsa dem tvÄ sista delarna skulle jag tro.
 
Kommer du att lyssna pÄ nÄgon musik i sommar? - Ohja. Jag vet redan nu vilka tvÄ lÄtar jag kommer att
spela högt pÄ högtalaren ofta. Det Àr: nÄgot som kan hÀnda med Mathias Holmgren och last dance med rhys.
 
Arbetar du dag eller kvÀll första dagen efter semestern? - Dag. Men jag sörjer det ÀndÄ inte eftersom att
jag ÀndÄ pÄ nÄgot sÀtt lÀngtar tills dess. Det Àr den dagen som min kusin börjar pÄ mitt arbete sÄ det ska bli
sÄ kul att fÄ ha honom i nÀrheten!
#1 - - Days by Johanna:

HÀrlig lista! Kul och lÀsa.

#2 - - Ida - foto & hÀst:

LÄter ju superhÀrligt! :)

#3 - - jessy:

HĂ€rlig lista :D

#4 - - Amanda CL:

Hoppas du fÄr en underbar semester!
Åh vad kul! Är han ocksĂ„ undersköterska? :D

sv: hahah tack :D
Jag tycker att jag kan komma nÀrmare med min systemkamera och fÄ bÀttre bild, ljusmÀssigt och sÄ :)

förstÄr det :D

#5 - - NICOLE:

SÄ hÀrligt :D jag har ett par veckor kvar innan det Àr miiin tuuur ocksÄ :D SV: nÀÀ det Àr sÄ jobbigt nÀr det strular sÄ men nu Àr den igÄng igen =) fast jag bloggar rÀtt lite just nu men det fÄr vara sÄ ;D det Àr ju sommar och jag vill njuta fullt ut av dagarna och inte kÀnna tvÄng :)
Hjo ligger i VÀstergötland, kanske tre mil ifrÄn oss :) skönt att du fÄr lÀmna jobbet nu en stund nÀr det varit sÄ pass tungt! Hoppas hÄret blev bra :D kram

#6 - - Ida Lindborg ♡:

Äh men sÄ hÀrligt!

#7 - - Mirre Sweetwords:

Mycket trevligt du har att se fram emot och Sala, inte lÄng frÄn mig =D

#8 - - Amanda:

Å vilken rolig lista<3

#9 - - Sandra SG:

rolig lÀsning! :D

#10 - - Tisa:

LÄter som att det kommer att bli en hÀrlig semester :)