Om den 29:e & 30:e juli - lördag & en söndag 💕

Lördag:
Sista hotellfrukosten blev det i Gävle & vid 10:40 satte vi oss tillrätta i bilen återigen på väg till Mackmyra. Men igår var vi på en destelleritur vilket var jätte trevligt. I 1,5 timme fick vi lyssna på en massa intressanta saker & både jag och Niclas kände oss nöjda efteråt. Sedan tog vi bilen på väg mot Stockholm men jag kände mig inte riktigt redo att åka hem. Så vi mellanlandade i Uppsala för återigen en massa mysigheter och en hotellnatt till.
 
Innan vi kom till Uppsala stannade vi vid gamla Uppsala och traskade kring där bland massgravarna, tittade i kyrkan och åt en god sallad vid Odinsborg. Jättefint väder så man passar på. Sedan åkte vi till hotellet som vi bodde på som heter Scandic Upplandia, checkade in & sedan tog vi oss en halvtimmes promenad genom stadsträdgården till bangolfen. Och där mina damer & herrar klådde jag upp min älskade Niclas för allra första gången på 53 poäng!! Han fick 61 så nära nära. Banorna var verkligen Lina anpassade vilket uppskattades. Jag har så aldrig vunnit över honom så det var spännande!
Sedan tog vi den där halvtimmes promenaden tillbaka fast via vägen & åt sedan på Texas Longhorn och det var jätte gott. Proppmätta lunkade vi upp till hotellet och såg på Hobbit.
 
 
Och idag då. Vaknade sent idag (eller Niclas gjorde det) och åt inte frukost fören typ 9:30. Fixade snabbt i ordning oss & checkade ut och parkerade bilen nära till allt. Gick först till Domkyrkan som var hur fin som helst! Vi var där vid 11:00 och gudstjänsten hade börjat och vi ville inte inte våldgästa, så vi tittade bara utanför. Gick sedan till Uppsala slott och vidare till Botaniska trädgården. Efter det tog vi en 30 minuters promenad tillbaka till bilen och styrde den tillbaka till Stockholm. Mellan landade och åt en magnum innan vi kom hem vid 13:30. Det var typ 25 grader ute att vi även passade på att ta en promenad runt om där vi bor, handlade, hämtade ut paket & satte oss sedan på balkongen och mös i solen. Satt nog där i en timme och mös.
 
Maten lagade vi tillsammans & nu ligger/sitter vi i soffan, dricker el coto vin & ser på ridiculousness. 
 
Kram 💕
#1 - - Ida:

Låter supermysigt :)

#2 - - Liene Svärd:

sv: Visst är det. Haha jag tror jag också har kläder från då jag var 14 år.

Ser så gott ut!

#3 - - MALIN:

Vad roligt med bangolf! Och GRATTIS till vinsten! Kram