Månadens avslutande - juli månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa på den här månaden? - Helt klart resan runt om i Sverige med bästaste sambon.
Det har varit mysigt att träffa mina älskade morföräldrar, det har varit trevligt att slå ihop med 23:an på arbetet
och himla skönt med semester! Också en underbar dag lördag den 22/7 då jag strosade runt i stan tillsammans
med min älskade mamma.
 
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden? - Vädret. Jovisst har det varit 22 grader och varmt väldigt ofta
under den här semestern. Men det är sol jag vill ha! Mycket begärt, men det är strålande solsken som jag älskar. Men ska då inte klaga, haft väldigt fint väder under första veckan på min semester & två dagar in på
nästa vecka.
 
3. Det bästa köpet den här månaden? - Mycket måste jag tala om för er. Först har jag köpt två nya shorts, sex
nya linnen, två nya tröjor, två nya mascaror, Nyx matta läppglans, en silvergruva sovunir, två andra sovunirer till
min familj ifrån Mackmyra, 3 presenter till Lina och Josefine, lakan ifrån Jotex, en ny telefon + fodral, en massa
saker ifrån Ebay samt wish (farlig app det där!), två nya behåar och fyra nya trosor, en massa nytt ifrån Dollar-
store och även lite ifrån Rusta, ny set i myskläder ifrån Cubus, Zumba dvd ifrån CDON, men ännu inte fått den
även fast jag köpte den den 1 juli. Skumt.
 
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden? - Jag har fått en jättedyr, fin och lyxig Escada parfym
ifrån mina föräldrar plus att jag även har fått jättefina tvålar ifrån Skottland. 
 
5. Det bästa som du har gett bort den här månaden? - Köpt en massa presenter och sovunirer till vänner &
familj men jag har då inte gett bort dem ännu haha. Det enda som jag har gett bort den här månaden är en
jättefin poster + ram till min älskade mormor i födelsedagspresent plus jättefina bilder till min gammel mormor.
 
6. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden? - Jag har läst tionde delen utav house of night &
läser just nu blottad, elfte delen utav house of night serien.
 
7. Den mest spelade låten den här månaden? - Oj, jag har ingen mest spelade låt den här månaden. Men
jag bjuder mer än gärna på en bra låt här nedanför!
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? - Jag och sambon var och såg på Dunkirk, som var
väldigt bra. Trodde först att det inte var en film för mig, men killen min ville se den så jag gav den en chans &
det gjorde jag rätt i!
 
9. Vad har du inte gjort den här månaden som du vill göra nästa månad? - Hm.. Jag vet ärligt talat inte.
 
10. Bästa outfiten för den här månaden. 
#1 - - elin:

Kul inlägg , älskar se tillbaka blickar!<3

#2 - - Gabriella:

Roligt inlägg och mycket härligt!

#3 - - Alice Lindström:

Roligt med en utvärdering :)

#4 - - Sarah:

Så fin tavlan e som du gav din mormor :)

#5 - - Sandra SG:

sv: tack så jätte mycket, hon trivdes super på bryggan, såg ut att mysa riktigt gott i vagnen haha. Ja att träffa nya mammor och pappor är super trevligt och roligt. Man kan hitta på så mycket roligt tillsammans också :) utflykter älskar jag att göra!

#6 - - Pauline Hurtig:

så fint tavla med regler!